Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

TSR & ander probleempje -nieuw probleem 0.o-

'K weet niet waar ik het moet plaatsen, maar doe maar hier.
Oké, ik kan downloaden en wil te gekke dingen downloaden van TSR. Helaas; je moet je aanmelden.
Da's geen probleem voor mij, maar er is iets fout gegaan. Toen ik me wou registreren, gaf ie
een foutmelding. Domme ikke had dat venster uiteindelijk weggeklikt. Maar ik kan me nu niet overnieuw registreren ( zegt dat mijn emailadres al in gebruik is) en tóch kan ik me niet inloggen.
Ook geen activerende email in me emailbox. Ook niet bij Junk.
---
2de probleem; Ik probeer een set te downloaden, en heb hem eindelijk ( weet nu waar ik op moet klikken :fluit ) uitgepakt. Dacht ik, maar hij geeft telkens een foutmelding. Ofzo tenminste.
Ik heb hem uitgepakt, maar als ik er 2 keer op klik doet ie het niet. Hij vraagt dna welk progamma ik wil selecteren. Bij de andere dingen ( ook uitgepakt) installeerd hij hem automatisch..
Behandel ik hem perongeluk op de verkeerde manier? (A)
Weet iemand antwoord op 1 of beide problemen? Probleem 1 vind ik het meest vervelend.

Laatst gewijzigd door marlinde op di 16 aug 2011, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TSR & ander probleempje

Marlinde: Ik denk dat je voor het 1e probleem contact op moet nemen met TSR zelf.
2e probleem: onduidelijk wat er aan de hand is --> is het bestand dat je wil installeren een Package of een Sims3Pack?
Er zijn een aantal tutorials geschreven over wat te doen met je downloads (of het nu Packages of Sims3Packs zijn) Misschien dat je deze eerst even kunt doorlezen?
Succes!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: TSR & ander probleempje

@ Franniewee, 1de probleem, vrees ik ook. Maar als er íemand die geen Engels enzo kan, ben ik het.
Helaas.
2de probleem, dat weet ik ook niet. Ik heb die tuts al gelezen, maar soms zeggen ze dat ik een apart mapje aan moet maken. En dat kan niet, want dan geeft ie aan dat mijn geheugen op is..
Ik lees ze wel nóg eens door, voor het geval dat ik iets gemist heb.

@Catlin, hoe noem je dat in het Engels? Vertaalmachine, 'k weet het, maar vaak klopt het dan helemaal niet.
Alsnog allebei bedankt voor jullie (mogelijke) oplossingen!
Ik heb ervoor gewaarschuwd dat ik een ramp ben met Engels..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: TSR & ander probleempje

Sorry voor pp, maar ik hou het gewoon hier.
Sorry als deze vraag ergens stond, ik heb wle gekeken waar
ik dacht dat het miss stond, maar niks nopes nada.

TSR is inmiddels gelukt, godzijdank. Ik heb gewoon contact
opgenomen, en nu kan ik inloggen etc.
Maar kan je ook geen sims3.packages in de map waar sims3.packages
staan plaatsen?
Eigenlijk hoor je een hele andere map te maken ( Mods) maar ik vroeg het me af..
Ik ben niet zo lui om die gisden niet door te bladeren

V Zip's of hoe ze heten, plaatsen waar de sims3.packages staan..

VV Dat weet ik, maar kan je zo ook in de packages dingen zetten?

Laatst gewijzigd door marlinde op za 28 mei 2011, 16:12, 2 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TSR & ander probleempje

Sims3packs kan je gewoon via de launcher,
Packages moet je downloaden via winrar, en dan opslaan.. Daar pak je het uit, knip je het naar je map packages (Die zit dus in mapje mods. moet je dus zelf maken..) resource file erin, in mods en packages (Voor de zekerheid) en tadaa.. Hij zal het moeten doen..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: TSR & ander probleempje -nieuw probleem 0.o-

Ik heb weer een probleem :sweatdrop
Ik had een wereld gedownload van mts (iets van Flinnington) het installeren lukte voor geen vierkante millimeter, maar ja. Nu wil ik simmen, zijn al mijn saves weg ;o
Echt allemaal, maar eentje was er nog over, en die had ik niet eens in mijn saves. Waarschijnlijk heb
ik hem wel ooit gecreeërd (voor de zekerheid maar niet meteen geopend) maar ik heb hem zeker weten verwijderd.
Ik wil niet de maker van Flinnington de schuld in de schoenen schuifen, maar van te voren was die save er wel.. Kan er zo iets misgegaan zijn met de installatie dat onbedoeld mijn saves zijn verwijderd?
En alleen 1 kan ik ook echt nergens meer terug vinden, de andere wel gewoon nog in Saves..

V
Geen idee. Wat ik wel echt raar vind is dat echt alleen die ene save weg is.
Ik heb hem ook echt niet verplaatst of wat anders..

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 17 aug 2011, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties