Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

abroers
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 16:32

ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.

Ik heb werkelijk alles al geprobeerd wat op deze site beschreven staat maar ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.
- Mods met daarin Package en Resource.cfg in mijn documenten - Electronic Arts - Sims 3 geïnstalleerd. Geen Package bestanden in mijn spel te vinden.
- Mods met daarin Package en Resource.cfg in Program Files (x86) - Electronic Arts - Sims 3 geïnstalleerd. Geen Package bestanden in mijn spel te vinden.
- Mods met daarin Package en Resource.cfg in Program Files (x86) - Electronic Arts - De Sims 3 Na Middernacht (dit is mijn laatst gekochte spel) geïnstalleerd. Geen Package bestanden in mijn spel te vinden.
Wel, toen de nieuwe frame van deze site gedownload: Mods met daarin Package, Resource.cfg en Files en ook weer op 3 verschillende manieren, zie hier boven, in mijn spel uit geprobeerd.
Daarna 1 in Program Files (x86) - Electronic Arts - Sims 3 en 1 in Program Files (x86) - Electronic Arts - De Sims 3 Na Middernacht met alle Package bestanden in Na Middernacht. Dit was het ook niet dus alle Package bestanden naar Program Files (x86) - Electronic Arts - De Sims 3.
Zoals jullie zien……………… ik heb werkelijk van alles geprobeerd maar het komt niet in mijn spel terecht.
Ik heb, op buitenleven na, alle spellen en ze zijn allemaal geüpdate naar de nieuwste game versies.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.

abroers schreef:Ik heb werkelijk alles al geprobeerd wat op deze site beschreven staat maar ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.
- Mods met daarin Package en Resource.cfg in mijn documenten - Electronic Arts - Sims 3 geïnstalleerd. Geen Package bestanden in mijn spel te vinden.
- Mods met daarin Package en Resource.cfg in Program Files (x86) - Electronic Arts - Sims 3 geïnstalleerd. Geen Package bestanden in mijn spel te vinden.
- Mods met daarin Package en Resource.cfg in Program Files (x86) - Electronic Arts - De Sims 3 Na Middernacht (dit is mijn laatst gekochte spel) geïnstalleerd. Geen Package bestanden in mijn spel te vinden.
Wel, toen de nieuwe frame van deze site gedownload: Mods met daarin Package, Resource.cfg en Files en ook weer op 3 verschillende manieren, zie hier boven, in mijn spel uit geprobeerd.
Daarna 1 in Program Files (x86) - Electronic Arts - Sims 3 en 1 in Program Files (x86) - Electronic Arts - De Sims 3 Na Middernacht met alle Package bestanden in Na Middernacht. Dit was het ook niet dus alle Package bestanden naar Program Files (x86) - Electronic Arts - De Sims 3.
Zoals jullie zien……………… ik heb werkelijk van alles geprobeerd maar het komt niet in mijn spel terecht.
Ik heb, op buitenleven na, alle spellen en ze zijn allemaal geüpdate naar de nieuwste game versies.
Maak je een mapje aan in de laatste uitbreiding? Dat deed ik eerst ook, maar dat werkt niet ;).
Je moet zo'n mapje maken in De Sims 3 :).
Ik heb het over de zinnen die dikgedrukt staan^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.

je schrijft: heb alles gelezen wat erover te vinden is op deze site.
Ik geeft je (nogmaals?) wat links om door te lezen. viewtopic.php?f=33&t=5183

Het komt erop neer dat éerst de Mods folder in Program Files stond (basisgame en ik meen WA)
en daarna in Mijn documenten. Dit is veranderd door EA omdat je voor de Program Filesmethode adminisrator rechten nodig hebt op je computer, dat heb je niet nodig voor de 2e methode. Vandaar.

Je hebt Na Middernacht, dat betekent dat je een Mods folder moet aanmaken in Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3
succes!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
abroers
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 16:32

Re: ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.

Dank voor jullie antwoorden maar helaas................, wat jullie omschrijven had ik dus al gedaan maar het werkt bij mijn spel niet. Zojuist nog maar een x gebrobeerd en nu wil het spel niet meer laden. Verder dan het startscherm kom ik niet en wil het spel de sims3pack ook al niet meer installeren in het spel. Dus geen package bestanden in het spel en geen sims3pack.
abroers
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 16:32

Re: ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.

Via het startscherm van de Sims, het scherm waarin je ook het geinstalleerd materiaal ziet staan. Via dit scherm start ik ook het spel maar nu komt er een zwart scherm en de muis wordt zo'n blauw rondje wat blijft draaien............... verder gebeurd er niks meer. Ik kan je het niet laten zien want ik heb zojuis het hele spel eraf gehaald. Ik ga het opnieuw installeren............. hoop op zegen....
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: ik krijg de package bestanden maar niet in mijn spel.

Een goede raad: (die je mag negeren hoor!) lees eens de tutorials van MTS en Sims3Wiki. Veel tips over de juiste manier van installeren en patchen. Dat laatste is ook behoorlijk belangrijk.

En wat bij mij heeft geholpen: ik start niet meer de game via de launcher - dat werkte ook niet meer bij mij - maar via het exe bestand dat staat per uitbreiding in een map /program files/Electronic Arts/De Sims ....../Game/Bin/TS3EP3 (*) en daar achter staat toepassing.
(* = welke uitbreiding, hier Na Middernacht)

Hoop dat het je nu gaat lukken.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties