Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Na middernacht geïnstalleerd, hij start wel op maar dan.

Het ligt lang niet altijd aan downloads (in tegenstelling tot wat hier vaak wordt gezegd) en de dashboard tool controleert alleen op conflicten tussen mods en Sims2-packages die ertussen zijn geslopen. Het controleert bijvoorbeeld niet of de mod wel werkt met je spel en of het crashes veroorzaakt (behalve als de download corrupt is, maar dat komt bijna nooit voor).
Met de Crash Log Analyzer op Mod The Sims kun je de oorzaken van je crashes zien. Als de oorzaak 'custom content' is, ligt het inderdaad aan mods/downloads/haren/kleren.
Vaak is de oorzaak 'DEP' (Data Execution Prevention, oftewel Preventie van Gegevensuitvoering). Hiermee stopt Windows De Sims 3, omdat het denkt dat het gegevens uitvoert die het niet moet uitvoeren (simpel gezegd ;)). Je moet het spel in zo'n geval toevoegen aan de uitzonderingslijst van DEP. Er staat hier uitgelegd hoe dat moet (wel in het Engels, helaas).
helene8090
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 18 mar 2011, 13:58

Re: Na middernacht geïnstalleerd, hij start wel op maar dan.

Heee, ik heb precies hetzelfde en ik snap er ook niets van. Nu heb ik ook nog eens het probleem dat mijn hele sims niet meer wil opstarten. Hij zegt dat hij niet up to date is maar als ik naar het startprogramma ga om het spel te updaten staat er dat hij volledig up to date is, ik snap er helemaal niets van!

Weergave- en sorteeropties