Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
annalieta
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 19:19

Packages bestanden werken niet!

Ik heb dus packages bestanden gedownload, en precies zo gedaan zoals iedereen het zegt :

1 mapje maken in documenten van de sims 3 genaamd : Mods. Daarin weer een mapje gemaakt genaamd : packages

2 Packages bestanden uitgepakt met winRAR

3 Packages bestanden in het mapje "Packages" gedaan

4 Bestandje "resource" uitgepakt en in de documenten van de sims 3 gedaan

En de downloads zijn er gewoon niet?!

Hoe kan dat?

Heeft iemand tips?
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Packages bestanden werken niet!

Je hebt twee manieren om je .package bestanden weg te zetten. Een manier ergens in program files en een andere manier in mijn documenten. Als je spel gewoon uptodate is, zou ik je aanraden om toch de manier in mijn documenten nogmaals te proberen. Dit is de manier van EA zelf en levert geen problemen op bij het patchen.

Voor de manier in mijn documenten kan je het beste even hier kijken: klik
En mocht je niet zo probleem hebben met Engels, kan je ook eventueel even hier kijken: klik

Houd er wel rekening mee als je toch de manier in Program Files doet je een ander resource.cfg bestand nodig hebt dan de manier in mijn documenten. ;)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Packages bestanden werken niet!

En hoe dat dan werkt met de progam files kun je HIER bekijken onder het kopje " Een .package".

Daar staat ook de link naar het resource bestandje. (Al kan ik m nu ineens niet meer vinden via die link.) Als je me even PM't kan ik m je ook wel via mail sturen ofzo ;) heb m hier nog op de comp staan.

Dat je ze niet in het spel ziet kan ook soms verholpen worden als je de Cache bestanden verwijderd. Hoe dit moet kan je HIER vinden.
Weet je niet precies hoe je verder moet komen laat het dan even weten.
Is het allemaal gelukt, laat het dan ook even weten. Dan kan dit topic als hulp voor andere dienen ;)

Veel suc6 ermee ;)

Weergave- en sorteeropties