Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Packages verschijnen opeens niet meer in spel!

Ik had gisteravond mijn packages ff in een backup in een andere map gedaan. (Omdat ik wilde weten of de officiële store downloads werkten als ik AL mijn downloads verwijderde. Het bleek niet te helpen) Toen ik mijn packages terug zette en het spel weer had opgestart, kwam ik er eerst achter dat de default skin en default eyes niet meer op mijn sims zaten. Ook al de CC kleding was weg. Ik heb de Resource.cfg in mijn Mods folder staan, dus daar ligt het niet aan. Ook werken al mijn Sims3Packs wel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Packages verschijnen opeens niet meer in spel!

Haal de Rescoure.cfg 'ns uit de Mods map en zet hem gewoon in die Sims 3 map. Zo werken die van mij ook. ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Packages verschijnen opeens niet meer in spel!

Aanvulling op Lots: het ligt aan je game en patch versie op welke locatie je de package files moet zetten. Oude manier is in Programma's en de nieuwere manier is in Mijn Documenten.
MTS heeft echt heel veel info over van alles wat er mis kan gaan en de correcte manier van files installeren. Helaas wel in het Engels.
Je kan hier: https://nene.modthesims.info/wiki.php?t ... kage_Files en hier https://nene.modthesims.info/wiki.php?t ... to_New_Way info vinden. Op de pagina's zijn ook allerlei verwijzingen naar aanverwante artikelen. Doe er je voordeel mee.

O ja: heb je voor het opstarten alle cache files verwijderd?
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties