Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Downloaden spulletjes van o.a. MTS

hmm..ik heb een probleem met het downloaden van spullen van o.a. Modthesims/M-T sims/Rosesims/XM sims etc, het lukt gewoon niet meer... :( van TSR nog wel. En dat terwijl ik van genoemde sites mijn elfenorenen en haar weg heb.. :cry

En de monkey functie heb ik op aanraden van anderen verwijderd, maar hoe krijg ik nu mijn downloads snel in het spel, zonder al te veel moeite?, eigenlijk wil ik er helemaal niets aan doen ;)

enne vergeet niet, ik ben een totale noob op dit gebied, master of disaster :P

dank
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Downloaden spulletjes van o.a. MTS

Bedoel je met een probleem met het downloaden dat je niet van de site kan downloaden of dat je ze niet in je spel kan krijgen? Niet in je spel krijgen toch? :$

Dan kan je dit denk ik het makkelijkste doen: http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 93&start=0 :)
Dan hoef je alleen nog maar je .package bestanden in een bepaalde map neerzetten.

Even verplaatst trouwens. :)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Downloaden spulletjes van o.a. MTS

Hmm ik heb Ambities (nog steeds niet) geïnstalleerd, dus in principe zou ik de monkey nog weer kunnen downloaden.

Maar ik denk dat ik met de serial grabber het nummer van Ambities op ga zoeken, ik krijg helemaal niets terug van EA, alleen maar dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen en thats it :(
Al weken hoor ik helemaal niets, terwijl ik alleen maar mijn code van Ambities wil hebben...
Mijn elf heeft namelijk puntoortjes nodig en lang haar :sweatdrop
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Downloaden spulletjes van o.a. MTS

Je hebt ambities niet per se nodig, het gaat om de patch die daarmee kwam. Dus als je game up-to-date is, kan je die manier in dat topic gebruiken. ;-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties