Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Sims3Packs komen niet in spel

Ik heb dus nogal veel (Legale) Store downloads. Ik probeer ze te installeren, en hij geeft ook aan dat ze geinstalleerd zijn. Maar in het spel verschijnen ze niet. Als ik de launcher opnieuw opstart, staan mijn downloads weer als niet-geinstalleerd gemarkeerd. Ik installeerde ze allemaal opnieuw, maar het proces herhaalt zich. Ik heb het al minstens 5 keer geprobeerd.
Afbeelding
Kyta

Re: Sims3Packs komen niet in spel

Alles opnieuw in de Store downloaden dat lijkt mij de enige oplossing.. ;-)

Als je ze legaal hebt dan is het een kwestie van je spel opstarten en inloggen bij shop-modus.. dan ben je sneller dan dat je het blijft proberen.. :D

haal wel even alle oude downloads weg.. ;-) voordat je dit doet.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Sims3Packs komen niet in spel

Hikari-desu schreef:je andere downloads kan je misschien apart in een map plaatsen ;)
Ik heb al eens al mijn packages in een andere map geplaatst en nog steeds lukt het niet.
Afbeelding
Luc

Re: Sims3Packs komen niet in spel

ik heb dit probleem nu ook sommige haren van newsea zie ik wel en sommige niet terwijl ze allemaal geinstaleerd zijn 2 keer zelfs

iemand een oplossing voor Ayumii of/en mij ??
ik weet dat je sims 3 packs naar package bestanden kan brengen maar dan worden het zoveel pacakges ;)
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Sims3Packs komen niet in spel

Bij mij was het al opgelost nadat ik een hele tijd terug mijn spellen opnieuw geinstalleerd had. Nu werken mijn store spullen dus wel weer, maar het zal erg fijn zijn als Luc ook geholpen wordt. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties