Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

flieem
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 14 nov 2010, 22:52

items kwijt

Ik had deze middag een paar kledingstukken gedownload in sims3pack vorm. Toen ik een nieuw persoon aanmaakte zag ik deze er bij staan, dus ik was heel blij hiermee. Daarna dacht ik ; dan kan ik ook wel een paar meubels erin gooien. Nu had ik wat meubels gedownload en geinstalleerd bij de start van sims 3. Maar nergens kan ik mijn gedownloade en geinstalleerde meubels terugvinden. Waar zijn ze en hoe kan ik ze vinden?

groetjes eveline
Gebruikersavatar
paardbart
Snackventer Snackventer
Berichten:
74
Lid geworden op:
di 06 apr 2010, 14:09

Re: items kwijt

Ik denk dat de meubels niet werken heel vaak zijn er dounloods die niet werken of het spel bug laten veroorzaken.
Deus die meubels werken niet ik zou ze al ik jou was weer weg doen ze vragen namelijk wel geuugen en veroorzaken meschien bugs
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: items kwijt

^Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze niet goed geïnstalleerd zijn. Al lijkt me dat wel hoog onwaarschijnlijk. Die tip van paardbart zou ik aanhouden. ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Kyta

Re: items kwijt

:O geen meubels downloaden.. wat lees ik nu.. :scared

wat je even zou kunnen doen zijn de 4 cache bestanden in DeSims3 map weghalen bij mijn documenten en het opnieuw opstarten.. ;-)

geven ze aan te zijn geinstaleerd?
Gebruikersavatar
paardbart
Snackventer Snackventer
Berichten:
74
Lid geworden op:
di 06 apr 2010, 14:09

Re: items kwijt

kyta1702 schreef::O geen meubels downloaden.. wat lees ik nu.. :scared

wat je even zou kunnen doen zijn de 4 cache bestanden in DeSims3 map weghalen bij mijn documenten en het opnieuw opstarten.. ;-)

geven ze aan te zijn geinstaleerd?
Ik praat alleen uit mijn eigen ervaring en dat is dat ik met sommige dounloods problemen kreege

Weergave- en sorteeropties