Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Uitmelkerij Zuivelhoeve werkt niet meer

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren problemen met de Uitmelkerij Zuivelhoeve (uit de sims3-store). Mijn sim kan de koeien niet meer melken, voeren of omver duwen (de tekst ballonnetjes verschijnen wel als ik de hoeve aanklik) :cry
Heel vreemd...Voorheen werkte de zuivelhoeve perfect. Net nu ik het wil gebruiken voor de nieuwe update in Tupac werkt het totaal niet meer. Tupac kan op zijn manier niet de hoeve bereiken. Hij staat te zwaaien alsof er iets in de weg staat. Snap er niks van want er staat niks in de weg :? Het gebeurt op elke kavel!!!! Terwijl de bereikbaarheid goed is :|

Op Engelse forums lees ik dat er meer mensen zijn met exact hetzelfde probleem als mij. Er worden oplossingen aangedragen door het voorwerp te resetten, opnieuw downloaden en het ccmerged bestand te herstellen. Maar niets helpt bij mij ook niet bij hun :-?

Wat ik al heb geprobeerd
- ccmerged bestand herstellen.
- Opnieuw downloaden van de set (zowel verse boerderij volk als uitmelkerij zuivelhoeve apart).
- Store items uit de launcher gehaald en nogmaals opnieuw downloaden.
- Voorwerp herstellen met de cheat 'testing cheats' ctr+shift en dan optie reset.
- Gespeeld zonder mods.

Trouwens als ik de Sims3 map verander in bv. Sims3_oud, maakt het spel zelf een nieuwe map Sims3 aan en dan werkt die wel. Ook zo vreemd.

Oh ja! En het is geen illegale download ;-)

Tupac blijft maar zwaaien dat er iets in de weg staat terwijl er genoeg ruimte is om bij die koeien te komen. Misschien heeft hij een lactose intolerantie :flapper

Heeft iemand nog een idee om dit te verhelpen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Uitmelkerij Zuivelhoeve werkt niet meer

Vreemd dat het allemaal niet werkt. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is dat Sims 3 de routing naar het object misschien niet goed rendert, maar dan zou je dat ook bij andere objecten verwachten. In dat geval zou je alles opnieuw moeten installeren, maar aangezien je nu toch al zo'n beetje alle andere opties al gedaan hebt, is er volgens mij ook niet veel meer mogelijk naast herinstalleren. :)

Weergave- en sorteeropties