Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Misschien wel zoveelste vraag over .Package bestanden. HELP!

Hej, Miss is dit inderdaad wel het zoveeelste topic over die .package bestande..
Ik heb gezocht op het forum maar kon wel het een en ander vinden hierover maar ik begreep er niks van en hopelijk kan iemand mij het uitleggen..
Ik heb kapsels gedownload via peggyzone, had ik vorige week ook gedaan en toen werd het rar. bestandje na het uitpakken een icoontje waar ik op kon klikken en toen werd het automatisch geinstaleerd via het startprogramma van de sims 3.
Nu heb ik dus weer kapsels gedownload alleen wanneer ik ze nu uitgepakt en het mapje open, zie ik dit:
Afbeelding
Zoals je ziet staat er wel een recourse bestandje wat ik overal tegenkom in mapjes, en op internet zie ik heel veel staan over dat je een recourse bestandje in een mapje moet zetten maja dat schiet niet erg op, ben niet de beste als het gaat om dit soort dingen.

Ik heb ook muziek dat ik in de sims 3 heb gezet, moet alleen wel even kijken of het werkt maar denk het wel, die muziek heb ik in dit mapje neergezet (in het rode vakje, zie foto2) maar ik weet niet waar ik de kapsel bestandjes in moet zetten:
Afbeelding

Als iemand me kan helpen.. HEEL GRAAG, want ik wil graag die kapsels gebruiken maar ik krijg het maar niet voor elkaar, zou het heel erg waarderen als er iemand zo aardig is om het mij uit te leggen:D
Groetjes..
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Misschien wel zoveelste vraag over .Package bestanden. H

Ja is goed, Ik zal het even neerzetten:

Ok wat ik dus heb gedaan is:
Ik heb gegoogled naar: Monkeyhelper sims 3
En die monkeyhelper moet je downloaden via die monkey helper gaat alles automatisch in de mapjes.
Ik las bijna overal dat mensen die gebruikte, ik heb ook in het mapje van de sims3 (foto 2) een map aangemaakt genaamd: Mods
Daarin heb ik weer een mapje aangemaakt genaamd: Packages
Toen Was ik weer naar het mapje gegaan waarin mijn downloads stonden (foto 1) (Die downloads moeten al wel uitgepakt zijn, meestal zijn het rar. bestandjes en die kun je uitpakken met winrar
Dus waneer je dat gedaan hebt en je bent in dat mapje klik je met je rechter muisknop op een package-bestand (zie foto 1) Je krijg een schermpje in beeld en daar staat ook bij : Instaleer in sims 3
Of ergens in die richting, maar wat je ook kan doen is gewoon dubbelklikken op dat package-bestand (je krijgt dan wel geen bevestiging dat je hem hebt aangeklikt) maar als je dan weer terug gaat naar de hoofdmap sims 3 - mods - packages.. Dan zie je je downloads erin staan..

Ik hoop dat dit geholpe heeft en zoniet vraag het dan nog even want dan kan ik desnoods ook een tut maken met plaatjes..:)
Groetjes
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties