Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

DCBackup/Downloads map

Ik vroeg me af of ik mijn DCBackup map kan vervangen/de oude bij de nieuwe plakken, zodat ik mijn oude downloads ook weer terug heb..

Of kan ik beter de Downloads map vervangen/ de oude bij de nieuwe plakken, en deze vervolgens een voor een installeren...wat heeel veel tijd gaat kosten :P
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: DCBackup/Downloads map

Op zich maakt het niet uit wat je kiest. Ik zou voor de DCBackup gaan. Maar is de DCbackup de map met .package bestanden of met .dbc bestanden. Ik kan atm even niet kijken. Ik weet niet uit mn hoofd of de .packahe bestanden in dcbackup of die andere backup map zit. Het zelfde geldt voor .dbc

Maar je downloads map zorgt er alleen voor dat je downloads in de laucher te zien zijn en de map met .package bestanden zijn hier een backup van. (in pricipe zou je ze dus kunnen verwijderen na het installeren) De map met .dbc bestanden bevat de downloads die in je spel zitten. Dus ik zou deze terug zetten omdat het sneller is en minder ruimte inneemt.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: DCBackup/Downloads map

Hey Zemm!

Bedankt voor de uitleg.
Ik heb inmiddels al mijn CC die ik had voordat ik WA en Ambities had terug.
De Mod/Packages bestanden heb ik op de 'oude' plek staan. Dus niet bij de 'mijn documenten' plek.

De DCBackup die er stond heb ik voor de zekerheid maar gecopieerd en ergens als backup neer gezet. Toen heb ik al de Packages bestanden uit de 'oude DCBackup map' gecopieerd en bij die nieuwe erbij gevoegd. Alles wat al bestond gewoon overgeslagen, waren 27 bestandjes.
Nu zijn ze dus inderdaad in de launcher niet te zien. Zowel bij downloads niet als bij geinstalleerd niet. Maar ze zitten wel gewoon netjes in het spel. En er is 792 MB bijgekomen op de C schijf voor een paar honderd CC. Vind ik toch netjes :)

Het belangrijkste: Ik kan weer lekker uit mijn dak gaan bij huizen bouwen! :P
En ik weet hoe ik het straks moet aanpakken als ik 'Na Middernacht' ga installeren over een tijdje..
Dus bedankt voor jouw Backup! ;)

Ow, nog 1 raar ding...ik liet net even de dashboardtool opnieuw over die DCBackup map gaan, en toen gaf hij aan dat 2 Neighboorhood Files corrupt waren..:S Dus heb ze verwijderd, maar mijn werelden bestaan gewoon nog...Frankrijk en China weet ik niet maar Egypte ook nog gewoon in ieder geval.

Weergave- en sorteeropties