Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Teveel downloads?

Halloooo.. :D Ik heb een groot probleem.. want mn sims doet het niet meer.. x_X wat er gebeurd is: ik ben ernstig verslaafd aan het downloaden van allerlei leuke dingetjes.. met als gevolg dat ik nu zo'n 400 packages heb en bijna 600 sims3bestandjes heb... en ik moet eerlijk zeggen,dat ik nu de sims aan het opstarten ben en al ruim een half uur bezig ben xD vooral het laden naar een stad of familie duurt erg lang... oh, hij doet het nu eindelijk.. ben dus een halfuur bezig geweest met laden.. en nu heb ik nog een probleem.. mn sims zijn zwart... terwijl ze eigenlijk de lichtste huidskleur hadden.. zo ziet het er uit: Afbeelding nu vroeg ik mij dus af.. ligt dat slome gedoe + de zwarte sims aan een van de downloads die niet veilig is of beschadigd is? Dat had ik namelijk al eens eerder en toen laadde het spel niet.. of ligt het eraan dat het gewoon teveel downloads zijn en moet ik er een paar weggooien? Iemand een idee??
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Teveel downloads?

ik heb * even kijken * ik heb meer in iedergeval ik heb 5924
en ik heb dat probleem niet van die zwarte sims zoals lotsofnothing al zei moetj die dash tool gebruiken of steeds een paar downloads uit je downloads mapje hallen en kijken of hij normaal doet zo kan je ook een slechte download vind
x_X
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Teveel downloads?

Dus waarschijnlijk gewoon een paar bestanden die niet goed werken.. ik zal even kijken wat ik daar aan ga doen.. Bedankt voor de tips iig! :D
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties