Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 14 van 15

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

@Simmertje1981: MTS heeft een soort kant en klaar pakketje.
Tutorial daarover vind je hier

@xDuvessa: Een goede troubleshoot is alleen mogelijk als je precies beschrijft wat je allemaal tot nu toe geprobeerd hebt. Er kunnen zoveel oorzaken zijn.

Maar er zijn een paar goede bronnen waar je informatie vandaan kunt halen. Bijvoorbeeld MTS
hier

En kom je er echt niet meer uit dan zou je natuurlijk ook EA kunnen benaderen met je vraag.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
alissakh
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
vr 14 okt 2011, 09:50

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Goh ik ben blij dat ik dit topic tegenkom, ik snap niet wat er misgaat

Ik heb een hele tijd terug spullen van de sims3 store gedownload en dat werkte allemaal prima. Ik moest een paar maanden terug mijn hele pc opnieuw installeren door een virus (dat inmiddels wel verwijderd is) maar nu krijg ik ze niet meer in mijn spel. Als ik op de site op downloaden klik komt er wel het startscherm, en staat dat wel op downloads, maar gebeurt er verder helemaal niks.. het komt er zelfs niet in te staan..

Wie kan mij helpen?
Arestina
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 12 nov 2010, 16:09

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

hoi heel graag beetje hulp
als volgt ... de situatie is ..
2 pc's
1 met sims incl werkende spullen ect ect
2 de pc zelfde instalatie
maar krijg het niet aan de praat
gebruik monkey ect
ik zie wat over het hoofd en doe wat fout
maar ben onderhand zo gefrustreerd dat ik het zelf niet meer zie
heb onder tussen 2x op nieuw geinstaleerd en al 6x alle spullen opnieuw geinstaleerd via
uploader teveel om handmatig te doen (en ging altijd goed)
heb dit echt nog nooit mee gemaakt .... ??????
launcher zegt alles te hebben geinstaleerd
maar ziet vervolgens helemaal niets ingame ... ect ect

is niet de eerste x dat ik dit doe ;(
heb laatst nog me eigen pc op nieuw geinstaleerd
en had geen probleem
me zoontje zit zich te verheugen op beestenboel
maar mama krijgt het niet aan de praat ARGGGGGGGGG
hahah

dank al vast voor het mee denken :)
ps.
heb de dingen in doc/electronic arts/dowloads staan
(het werkte altijd prima :()
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb een kapsel gedownload van Anubis 360 en het in de zelfgemaakte map Electronic Arts --> De Sims 3 --> Mods --> Packages gezet. Ik heb het Resourcebestandje in de map Electronic Arts --> De Sims 3 gezet. Waarom doet mijn download het nu niet? Iemand? :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

@Mikese: het bestand resource.cfg moet in de map electronic arts\de Sims3\Mods. (ik ga ervan uit dat je het bestand eerst hebt uitgepakt)

Als je geen mods map hebt, moet je hem zelf maken, MAAR je kunt ook naar op de link van MTS (zal hem zo opzoeken) klikken.

Zoals ik al eerder schreef: als je midden op de pagina op Download klikt en dan op opslaan als, maakt dit programmaatje voor jou de juiste mappen aan, zet resource.cfg op de juiste plek.
Uitleg met screens hier: https://fransims3tutdutch.blogspot.com/ ... SOURCE.CFG

De link van MTS hier

@Arestina: De Monkey werkt niet meer of is liever gezegd niet meer nodig. Dat programmaatje was geschreven omdat de packages eerst onder Progamma's vielen. Toen eenmaal alle downloads onder Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims3 vielen, was dat niet meer nodig.

Alle Packages horen in de map Mods\Packages, alle Sims3Packs horen in de map downloads. Tenminste als je Sims3Packs wil gebruiken en op de 'normale' manier wil installeren.

Soms zie je (zeker als je al heel lang aan het prutsen bent) niet meer waar je de mist in gaat. Mijn tip is dan een checklist te maken en die stap voor stap na te lopen. Wil je nog enige tutorials nalezen dat kun je op mijn banner klikken.

Ps: als je heel veel bestanden hebt, zou je het gebruik van de Custom Launcher V2 kunnen overwegen. Ik ga er verder hier niet op in, op mijn blog staat een tutorial, de voordelen, de 'kuren' van de Launcher etc. Als je het wat lijkt, verwijs ik je daarnaar toe.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Arestina
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 12 nov 2010, 16:09

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ik ga het zo op nieuw proberen
maar heb 2 pc's naast elkaar hehehe en op de werkende staat het open zodat ik het het zelfde doe
zovaak hoef je het niet te doen als het allemaal goed is en je pc in orde is
dus zie je dan misschien iets over het hoofd ..
oki dus haal monkey wel weg als het niet meer nodig is :P
packeges in mods packs in downloads ..
en hoe zat het ookal weer met die 2 andere bestandjes (decrapify en 3src)even voor de zekerheid
snap er onderhand helemaal niets meer van zeker omdat ik nog geen maand geleden me eigen pc opnieuw heb moeten doen en geen enkel probleem had met iets ..
en zal zeker even op je blog kijken in de loop van de dag :) dank
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

@Arestina: decrapify en 3src zijn kleine progjes die je gebruikt om Sims3Packs die omgezet naar Packages te uhmm checken (decrapify kan ik eigenlijk niet goed vertalen) Ik neem aan dat je ze zelf hebt gedownload, niet?
Maar je kan deze bestandjes het beste gewoon op je bureaublad bewaren.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik bedoel dus dat als ik de .packagebestanden in de modsmap doe, dat de downloads niet in het spel komen. Bovendien heb ik er geen screens van.

Ik leg het dus gewoon uit met woorden.

Als ik bij winzip het package-bestand wil uitpakken in de mods map krijg ik een melding dat ik geen toegang krijg naar de map. ook kan ik het bestand niet instaleren in het spel.

ik krijg dus deze melding:

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties