Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 12 van 15

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Hikari-desu schreef:waar kan ik de nieuwste versie van Installer helper monkey vinden? Ik heb het basisspel, wereldavonturen, ambities, supersnelle accessoires en luxe. ook installeer ik altijd de nieuwste patches.
zou iemand alsjeblieft antwoord op mijn vraag willen geven? (a)
Luuk123456
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 18 okt 2010, 10:47

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb monkeky installer net ook al geinstaleerd. Maar bij mij doet het helemaal niks. Als ik dubbelklik, niks. Als ik nog eens dubbel klik vraagt hij of ik het bestand wil overschrijven terwijl er geen bestand is?

Heeft iemand dit probleem ook en weet je ook de oplossing, dankje'_
xSnowWhite
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 16:27

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik snap er allemaal niks meer van, dus ik probeer het hier maar :D
Ik heb dus hetzelfde als FranSor;
Ik heb iets gedownload en het is een .Package bestand.
Nu heb ik een uitleg gevonden op internet om in C:\\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 een resource bestandje te plaatsten en dan nog een map 'Mods' aan te maken met daarin de map 'package'. Maar mijn probleem is nu, dat als ik dat resource bestandje opsla en in goede map zet, hij wel zegmaar download maar dan krijg ik keuze om te openen of aftesluiten. Maar welke ik ook kies, ik kan het resource bestandje niet terugvinden in de map. Dus weet iemand wat ik verkeerd doe?
Volgens mij waren er ook nog andere manieren om .Package bestanden in spel te krijgen, maar dat gedoe om in Mijn Documenten te zetten, heeft mijn vader liever niet..
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Mijn sims staat nu uit. Maar volgens mij heb ik ze ook niet gezien nadat ik de patch geïnstalleerd hebt. :S

^Welke manier gebruik je eigenlijk de oude of die van EA? Misschien kan je kijken of het ook bij de andere manier het geval is.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties