Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 5 van 15

Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

kyta1702 schreef:heb je dit tuturial al gelezen?

hoe instaleer ik downloads

ja. zo heb ik alles geinstald. maar monkey bestanden. er staat dubbelklikken en dan worden ze in de juiste map gezet, maar bij mij gebeurt er dan niks, en heb bij sims gekeken en die voorwerpen staan niet in mijn catalogus fzo.

komt t omda ik vista heb?

groetjes
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb uggs gevonden, dus ik natuurlijk super blij, maar dan komt er, zoals in de tutorial staat dit voor: Afbeelding
Wat moet ik doen?!
Ik heb trouwens geen winzip of hoe je dat ook zegt erop volgens mij, maar heel veel downloads doen het gewoon!

Nu is het ook nog zo dat ik op Mod the Sims niks kan downloaden, erg iritant, omdat ik wil dat mijn tieners ook zwanger kunnen worden!
Dan staat er: cookies not found

Oja.. en dan heb ik ook nog het packages probleem, als ik een keer een mooie download zie, is dit een package bestand, wat moet ik daarme doen?!
Gebruikersavatar
Tekendoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:59

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ik probeer nu al een hele tijd haar te installeren voor mijn sims, maar het lukt maar niet. Ik heb een Macbook dus .package doet het bij mij niet, maar voor objecten doet .Sims3Pack het wel. Nou had ik haar gevonden met als extensie .Sims3Pack, en het installeer programma van Sims 3 zegt ook dat het gelukt is, maar ik zie ze niet in het spel staan! Weet iemand wat het probleem is (heeft iemand hier een Mac met Sims 3 en gedownload haar die het me kan uitleggen)?
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

o0simsfreak0o schreef:volgens mij is het dan een recoler van het voorwerp wat je download dus je moet ook de download installeren en dan de recoler ;)
Lees je reactie nu pas, maar zou morgen ff kijken of het werkt!!
Maar bedankt voor reactie!! :biggrin
Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

mijn sims wil niet meer opstarten nu ik downloads geinstald heb :crying


edit: volgens mijn ligt het aan kleding die ik bij annamaria heb gedownload want die wilt hij ook niet installe, dan blijft hij hangen, maar ik kan ze ook niet verwijdere uit het sims startprogramma, omdat ik nergens op kan klikken... wat nu?! Help! kan je die dingen ook handmatig verwijdere?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie