Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 4 van 15

Gebruikersavatar
Dewi
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
zo 04 okt 2009, 19:37

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Mijn downloads werken ook niet meer. Ik had eerst de Sims 3 alleen, toen deden ze het nog wel. Maar daarna probeerde ik de Sims 3 Wereldavonturen, dat werkte niet. Sims 3 eraf, opnieuw geinstalleerd, Wereldavonturen, werkt nog steeds niet. Dus ik heb wereldavonturen weer verwijderd. Maar mijn downloads werken nu niet meer? Heb al van alles opnieuw gedownload en keurig met behulp van Monkey in C/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages gezet... En het werkt nog steeds niet :P
Live, laugh, love
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

@ Zozi.. momenteel zijn er veel problemen met downloads.. als je wat duidelijker kunt zijn .. wat heb je ..Sims3 en WA... of alleen sims 3 en welke patch gebruik je .. dan kunnen we je helpen.. :blush .. sorry alles gaat anders nu met downloads maar we doen ons best.. :wink
leuvie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 14:12

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Hoe moet ik monky downloaden??
Ik ben al op die site, maar als ik dan vervolgens probeer te downloaden krijg ik dit te zien:
No cookies found!
No valid MTS login could be found. Please note that you must be logged into MTS to use this server.

Reasons for this not working are:

If you are logged in, then make sure you aren't using any kind of cookie blocker, like Norton Internet Security.
Try allowing "modthesims.info" in your security software for cookies.
MAKE SURE you have ticked the "Remember Me" option when logging in. If you do not, then you will not be able to download.
Wat moet ik doen??
Tesssa
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 15:12

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Hee,

ik heb wereldavonturen geinstalleerd.. En mijn downloads doen het -eindelijk weer.. Maar niet de mods map met downloads.. Ik snap niet zo goed waar ik die map en dat resource bestandje nu moet zetten? Nog steeds in de Sims 3 map, of in de Sims 3 Wereldavonturen map? Want nu wil de sims in ieder geval niet opstarten met de mods map + resource bestand in de Sims 3 of Sims 3 WA map in Program files.. (is mijn verhaal een beetje te volgen?)

Ik heb monkey geinstalleerd, en ook opnieuw geinstalleerd ivm wereldavonturen.. Ik heb niet de laatste update voor mijn sims, en ik gebruik legale versies..

Hopelijk weten jullie het!

x Tesssa
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Volgens mij kan je alles gewoon neerzetten waar het eerst stond, in de sims 3 map dus.
Misschien moet je het resource bestandje even opnieuw dowloaden om alles te laten werken, maar het kan misschien ook komen omdat ze met wa werken.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Tesssa
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 15:12

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Thanks :)

Ze deden het weer, alleen nu doen ze het weer niet. Of ten minste mijn hele sims doet het niet, dus maar weer even zoeken naar de oplossing..

De laatste tijd heel vaak als ik er een download aan toe voeg, doet mijn sims het daarna niet meer.. Terwijl ik het van de bekende sites haal enzo, het lijkt me dus niet dat er veel slechte bestanden tussen zitten die het spel beschadigen ofzo. Weet iemand hier misschien raad mee?

Liefs
cherrycheri
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 17:33

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

mijn downloads doen het niet meer.... ik heb de hele store gedownload en ik krijg 3 dingen...

Downloads die ik nog had installeert hij gewoon en ik krijg dan een blaadje met een groen pijltje erachter in de launcher. (hij doet het dus gewoon)

dan heb ik met de spullen die ik nu gedownload heb (hier doet riverview het ook niet van) dat hij OF zegt dat het gelukt is, echter in de launcher staat hij als niet geinstaleert en is ook niet in het spel te vinden.

Of de andere mogelijkheid is dat ik dit krijg te zien:

installeren ..... mislukt bla bla en dan "Zorg dat je game gebruik maakt van de meest recente software updates en probeer het nog eens"


nou ik heb versie 2.3.33.003002 en ben up 2 date :S
nelle___x
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
vr 08 jan 2010, 15:15

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

-LotsOfNothing- schreef:
nelle___x schreef:Hoi telkens als ik bepaalde dingen donwload. komt er op opslaan of zoeken..
ik druk dan op opslaan en sla het dan op in de map waar de downloads moeten komen..
Dit zijn rar bestanden..
wat moet ik doen?
Heb je Winzip of Winrar?
Eerst had ik geen 1 vn de 2 dan heb ik winzipt geinstalleerd. ik krijg dn altijd een probleem als ik het wil openen met het sims 3 opstartscherm..

xx

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie