Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 3 van 15

Bodil
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
239
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 18:31

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ja dat weet ik maar als je dat win-rar gaat downloaden wordt je gelinkt en dan druk je op download bij de gene die je wilt en dan opent zich een schermpje met openen of opslaan en welke moet je dan kiezen?
en als je moet opslaan waar moet je dat dan opslaan?
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

je hebt het over win rar downloaden? niet over monkey dus? monkey wijst zich vanzelf en win rar gaat eigenlijk ook automatish tenzij je handmatig het ergens anders neer wil zetten.. je moet gewoon alles weg laten zetten zoals het programma dat doet.. gewoon op oke klikken en alles word netjes voor je neergezet.. :wink

klik dan op uitvoeren..
bobbeltje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 29 okt 2009, 14:22

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik ben nu al de hele middag aan het proberen downloads in mijn spel te krijgen maar het wil maar niet lukken :cry:.
Ik krijg dezelfde melding als eerder al genoemd is: Toegang tot het pad C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages\S3N - Kyta1702 -Gordijn.package is geweigerd
Nu heb ik alles gedaan zoals in de tutorial beschreven staat, en nog eens omdat het niet lukte. De bestanden een keer opnieuw gedownload en ook andere bestanden geprobeerd, maar steeds krijg ik die melding. Wat doe ik fout???

En bij de uitwisseling op de Sims3 website lukte het ook niet goed, als ik dan klikte op Add to game, gebeurde er helemaal niets. Maar net kreeg ik daar wel een bestandje gedownload. Weten jullie of die site niet altijd goed werkt?
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Dat komt waarschijnlijk omdat je windows vista gebruikt en UAC aan hebt staan (niet dat dat erg is, maar daar moet je gewoon rekening mee houden)

Maar kan je misschien uitleggen wat je precies doet als je die foutmelding krijgt? Wat genereert die foutmelding? Dan kunnen wij namelijk waarschijnlijk uitleggen wat je fout doet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
westparkietje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 13:25

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

De monkey installer werkt bij mij dat wel(eindelijk!!!) maar ik krijg ze niet te zien in het spel. Ik zet ze gewoon in misc maar er verschijnt niks in mijn spel. Kan iemand mij vertellen hoe het werkt of wat ik anders moet doen??? Alvast Bedankt! :smile
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb het zelfde probleem als bobbeltje. Bij mij staat dat er ook steeds. Als ik bij het MODS/PACKAGES gedeelte kijk, is (Bijna) alles met het aapje. Wat moet ik dan doen?
Als ik er met de rechtermuis knop op klik en dan 'Install to Sims 3' Staat er dat geweigerd ding. En als ik er dubbel op klik ook. Help!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Waar staan ze als je er op klikt?
Als ze al in de ~/programfiles/electronicarts/sims3/mods/packages map staan is het goed. (dan meoten ze in je spel zitten :wink In de mappen erna bv misc kan ook als het maar niet verder dan 4 mappen van de packages map is.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Nu staat het daar, maar als ik dan op; "Install to sims 3" klik, krijg ik dit te zien:
The file FAoneshoulder_AAstyle.package already exsistis. Do you want to overwrite?
Ja/Nee.
Als ik klik..
Nee.
Het schermpje sluit.
Ja.
Kan geen toegang krijgen door het bestand C:\Program Files_ Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages\FAoneshoulder_AAstyle.package omdat het word gebruikt door een ander proces.
OK

Is dit goed of niet, en als het niet zo is.. Wat moet ik dan doen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Als het in die map staat, moet het al in je spel zitten.
Install monkey vervangt alleen het kopieren en plakken naar de mod/package maps.
Dus toen je op install to sims 3 klikte, werd het eigenlijk gekopieerd naar die zelfde map waar het al stond en krijg je dus die melding om het te vervangen.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Jawel,
Het maakt niet uit of je het zelf doet of met install monkey helper.
Het enige wat je hoeft te doen is:
-je .package bestanden naar ~/programfiles/electronicarts/sims3/mods/packages te zetten
- En een resource.cfg (kijk maar in een download tut hier waar je hem kan downloaden als je hem neit hebt) hier neerzetten; ~/programfiles/electronicarts/sims3
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

HIJ DOET HET! HIJ DOET HET! HIJ DOET HET!
OOOOH IK BEN JE ZOOO DANKBAAR! Als het kon zou ik je omhelsen. Echt, super bedankt!
Hier wat screens:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Koewl hé? Echt hoor, dankje, dankje, dankje! En Iedereen die mee geholpen heeft ook bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

^Afbuiter :thumbsup

^melallie kan je misschien iets duidelijk uitleggen wat er precies niet lukt :wink
En welke link gebruik je die het misschien niet doet? Dan kan ik even kijken of er misschien iets verkeerds aan is.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
melallie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 03 nov 2009, 19:46

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ik wil die reschource downloaden omdat jij zegt dat het ook beter kan want met die monkey krijg ik ook een wit tapblad, dus kan ik verder niks ik klik aan download hier en dan opent hij geen download scherm maar en wit tapblad, ik download gewoon de link van jullie site die jij me net gegeven hebt.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie