Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 2 van 15

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Het haar krijg je er inderdaad helaas niet bij. :wink
En om geen rare namen te hebben moet je link onderin het vakje "Rename files on Save" aanklikken, zodat het vinkje er komt te staan. Zo krijgen je monkeybestanden (packages) de naam van de sims2packages.

Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen hoor :wink
danoon schreef:en dan kijk in de sims, en dan is er niks gebeurt.
Die snap ik niet helemaal :tongue
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
lisislief
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 01:17

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb alles netjes geinstalleerd zoals er beschreven stond. Nu dubbelklik ik op mijn monkey bestanden en krijg is dieze fout melden:

---------------------------
TS3 Helper Monkey
---------------------------
Toegang tot het pad C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages\S3N - Kyta1702 -Gordijn.package is geweigerd.
---------------------------

Kan iemand mij helpen??
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

die andere downloads deden het wel..?? had je dit alleen met het gordijn??

dan kun je het misschien ff op nieuw downloaden de set.. dan is ie niet helemaal goed door gekomen.. anders als nix het doet ff monkey installer opnieuw instaleren..als het dan nog niet lukt meld je maar.. :wink
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik hoef niet eens dubbel te klikken. Als ik hem in de goede map heb, zitten ze gewoon in het spel.

Nog een tip voor als de gedownloade kleding of kapsels in het spel anders weergegeven worden dan in de CAS: probeer je in spel flink ingezoomd te spelen. Dan worden ze wel goed weergegeven.
Wytske4
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 21 sep 2009, 16:31

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik probeer nu al een tijdje zo'n lege stad te downloaden.
Maar als ik deze uitpak, krijg ik van die witte velletjes te zien
en niet zo'n groen ruitje of dat apenkopje. :(
Dus ik krijg hem niet in mijn spel.
Heeft iemand al die lege stad gedownload,
zo ja, hoe heb jij dat gedaan?
cherrycheri
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 17:33

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

hoi ik heb het gedaan zoals in de tut. ik heb dus de 2 bestandjes gedownload van monkey en dat zo gedaan als dat er stond... erna heb ik mn downloads gedaan en deze in submappen verdeeld dus bv kleding en dan daarin nog 1 map zoals ook aangeven staat als men veel downloads heeft.

alle dingen staan ook in de map misc maar als ik het spel open staat niks bij de winkel, niks bij sims crieeren enc....wat nu?

PS ik heb gedownload van modthesims.info ik heb gewoon de dingen gedownload die ik wou., de package bestanden zitten in de juiste map (sims3/mods/packages/misc) maar dus wel onderverdeeld dus bv ....misc/modthesims/kleding/...(dat is de naam van de setjes ofzo ook weer een map) of inplaats van kleding uiterlijker...
cherrycheri
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 17:33

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

oke het meeste is al gelukt maar nu... ik krijg soms type truitjes 2 of 3 x onder elkaar te zien, enige dat dan anders is is het eerste truitje (dat is dan die die ik gedownload heb) is er een mogelijkheid alles in 1 rij te krijgen of iig niet 3x die ene rode trui :S
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

cherrycheri schreef:oke het meeste is al gelukt maar nu... ik krijg soms type truitjes 2 of 3 x onder elkaar te zien, enige dat dan anders is is het eerste truitje (dat is dan die die ik gedownload heb) is er een mogelijkheid alles in 1 rij te krijgen of iig niet 3x die ene rode trui :S
dat vindt ik ook irritant maar dat kan jammergenoeg niet :unsure
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie