Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

kan niet inloggen op de nieuwe site

hey,

ik heb een vraag. EA heeft dus een nieuwe site gepubliceerd maar ik kan daar niet inloggen..
ik ga dus inloggen met mijn origin account:
Afbeelding
mijn gebruikersnaam invullen:
Afbeelding
nou zegt hij iets, ik weet niet wat...
Afbeelding
dus ik vul mijn wachtwoord in:
Afbeelding
en dan zegt hij dit:
Afbeelding

ik kan dus niet inloggen, hoe moet ik dit oplossen? dit is de site: https://signin.ea.com/p/web/login?execu ... Client-Web

edit: ik weet niet waar ik het moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan.

v raar.. bij mij niet.. maar nu heb ik op een ander origin account van mij ingelogd op de site en die doet het wel... (ik wil die niet omdat het een stomme naam is als ik hem kon veranderen....)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 12 aug 2014, 16:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan niet inloggen op de nieuwe site

^volgensmij heeft EA de site gewoon weer te vroeg gepubliceerd.. omdat hij het weer half doet.. voor sommige gebruikers zoals ik en jij

v volgensmij is dat de site van de sims 4 ja, maar zoals je misschien al weet zit de uitwisseling in-game dus in het spel zelf. wat sneller zou gebeuren dan bv als je een sim wilt hebben vanuit de gallerij dan kun je dat gewoon doen in je spel dus dan hoef je niet het spel weer helemaal af te sluiten ;)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 12 aug 2014, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties