Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
sims3video4you
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 30 mei 2013, 17:04

sims3 packs download doet het niet HELP ME AUB

Hallo sims3fans
Ik wil jullie iets vragen, hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Ik maak een serie (Serie Betty) en ik heb daar dus vaste sims en huizen bij nodig. Ik heb deze opgeslagen op mijn PC zodat ik ze niet kwijtraak.

Ik doe dan bij stad bewerken, delen, ze komen dan te staan in de map Electronic Arts - Sims 3 - Exports. Ze hebben een sims logo. Ik kan ze installeren door er 2x op te klikken, dan komen ze in het startprogramma en komen ze in het spel (Hopelijk kennen jullie dit?), Nu is het zo dat soms een download het niet doet. Dan installeer ik hem en staat hij ook 'geinstalleerd' maar zit hij niet in het spel. Als ik het startprogramma opnieuw open staat deze download ook niet meer als 'geinstalleerd'. Ik heb al geprobeerd meubels weg te laten, de kavel ergens anders in de stad te helpen maar niks helpt. En ik heb dit huis echt nodig!!!!!!

Nu is mijn vraag, weten jullie hoe dit kan of wat ik eraan kan doen?

Of weten jullie hoe ik het een bestand maak met een wit logo (.package) wat je via de map Mods-Packages moet installeren?

Hopelijk weten jullie dit!

Groetjes

sims3video4you
Ik ben sims3video4you, ik maak videos met de sims3, waaronder mijn eigen serie: Serie Betty!
Meer informatie op mijn eigen site: https://sims3video4you.weebly.com/ of op facebook!

Weergave- en sorteeropties