Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Kyta

Ambities goed instaleren.

We horen al weer veel problemen met het erop zetten van Ambities.

Het advies dat we jullie geven is toch wel dat je alles er opnieuw opzet, dus voor degene die denken mij gaat het wel lukken zonder alles er overnieuw op te zetten wensen we succes en hopen we dat hij het doet. ;-)

We hebben al een aantal gidsen on-line gezet waar duidelijk instaat hoe je alles moet doen dan.

Zeker voor mensen met downloads.. haal ze eruit voor je begint !! dat kan niet duidelijk genoeg gezegd worden.. downloads geven conflicten na ieder deel wat je erbij zet!!

Gids 1 De Sims3 op nieuw installeren

Gids 2 Problemen met De Sims3, de oplossing..

NIEUW! Gids 3 Mods map na patch Ambities

wil het niet lukken dan kun je dat hier melden....

Wees aardig, wij proberen jullie te helpen, alleen weten we ook nog niet alles. Dat heeft tijd nodig.. ;-)


Wij helpen jullie niet met illegale downloads van deze Spellen!!!
dus ga daar niets over vragen.
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Ambities goed instaleren.

kunnen jullie mij ( of meerdere simers ) helpen met het sims onzticg baar en geen iteracties bij hen probleem
sommege heben dat sommige sims ontyzich baar zijn en niet aan teklikken zijn voor bijvoorbeeld daar mee tepraten ( ik heb dit probleem ook ) ik hadf dit pas na ambities en toen had ik wel mn downloads eve weg gezet als jullie het weeten willen jullie dan helpen en weten jullie het niet dan hep ik pech XD
x_X
Kyta

Re: Ambities goed instaleren.

Als je doorzichtige items en Sims heb dan adviseer ik je toch wel alle downloads weg te halen.. dat probleem onstaat door downloads. je kan dan de cache bestanden weghalen en op nieuw starten en anders even van je sims3map een sims3 backup map maken en opnieuw opstarten.. als dat niet werkt alles goed eraf halen en opnieuw erop zetten.. ;-)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Ambities goed instaleren.

Dat probleem met die onzichtbaarheid had ik ook meteen de eerste keer toen ik mn spel opstartte en een sim naar egypte liet reizen, zo gauw hij er was zat hij onder de grond met het groene plumpje nog erboven.
Toen had ik enkel en alleen nog maar riverview en de gratis set van WA gedownload...
Kan me niet voorstellen dat die downloads zo'n probleem geven..

Die Cache bestanden, zijn dat die bestanden in de DCCache map? staat er 3 ofzo nu..
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Ambities goed instaleren.

Met de cache bestanden worden scriptCache.package, CASpartCache.package, compositorCache.package en simCompositorCache.package bedoeld.
Die staan in \Documents\Electronic Arts\De Sims 3 ;-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties