Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Ja hoor, weer de sims3store

Ik dacht laatst: laten wij weer eens gaan proberen om wat uit de store te downloaden. Ik had al een hoop zooi gekocht met mijn 1000 gratis simpoints en heb die weer gedownload. Een maand of langer geleden wou het al eerder niet die dingen in mijn spel te krijgen, maar ik dacht: we proberen het nog eens, misschien is het probleem al opgelost.
Ik kan ze namelijk wel downloaden, geen probleem. Ze komen ook in het startprogramma, maar... verder kan ik er niets mee.
Het komt er zo uit te zien:
Afbeelding

Ik kan ze dus niet installeren en wanneer ik het startprogramma sluit en later weer open, zijn ze weer verdwenen en kan ik ze opnieuw downloaden. Heel vervelend en ik word er best wel gek van.
Weet iemand hoe ik die troep wél ik mijn spel kan krijgen?
Alvast bedankt ^^
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Ja hoor, weer de sims3store

Kyta heeft een paar handige gidsen gemaakt voor als je downloads niet werken.

Daar staat vast wel een oplossing tussen:

http://forum.sims3nieuws.nl/viewforum.php?f=52

En anders kun je het daar ook even vragen: Kyta weet redelijk veel maar is alleen even afwezig omdat ze door haar rug is gegaan.

Topic ook verplaatst naar dat forum ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Ja hoor, weer de sims3store

Ik heb mijn spel op automatisch updaten staan,dus is altijd up to date als het goed is. Daar kan het niet aan liggen. Maar toch bedankt.

Ik heb ook al door de gidsen enz gekeken, maar daar tot nu toe nog geen oplossing tussen zien staan. (het grootste gedeelte gaat over het downloaden van andere sites enz, niet met de store)

Bedankt trouwens voor het verplaatsen van het topic. Ik had het gedeelte voor vragen over downloads niet gezien eigenlijk 0.o

-gaat maar eens op de officiele sims3 site kijken of daar iets bruikbaars staat-
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Ja hoor, weer de sims3store

crazycuddle schreef:Ik heb mijn spel op automatisch updaten staan,dus is altijd up to date als het goed is. Daar kan het niet aan liggen. Maar toch bedankt.
De versie linksonder (1.0.631.00002) laat anders zien dat er geen enkele update is geïnstalleerd (ik neem tenminste aan dat die printscreen recent en van jou afkomstig is).
Blijkbaar heeft die automatische update optie niet goed bij jou gewerkt.

Veel downloads uit de sims3store hebben een bepaalde update nodig (staat er vaak ook bij). Als je die niet hebt, dan werkt de download niet.
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Ja hoor, weer de sims3store

Oh, dat had ik nog helemaal niet gezien, dat daar de versie stond...
Wat vreemd dan, want bij updates staat wel dat men spel up-to-date is... :blink

Afbeelding

Maar hoe krijg ik men spel dan ge-update?
Als ik het automatisch updaten uit zet en op verversen klik staat er nog steeds niets over een nieuwe update ><
Ook niet als ik de sims afsluit en weer opnieuw opstart... Bleh, wat vervelend :thumbdn
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Ja hoor, weer de sims3store

Je kan handmatig updaten. De patches kan je hier downloaden: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/173372.page
Daar haal je ze direct van de ea server, dus je hebt geen kans op virussen of iets dergelijks.
Niet dat fansites dat zouden doen, maar je weet het maar nooit.

Je kan beter niet alle updates installeren, aangezien er nog wel eens problemen mee zijn. Als je t/m 1.6 installeert, dan kan je over het algemeen de meeste store downloads wel installeren.

Het is trouwens verstandig om voor het updaten een back-up van je spel te maken. Waarschijnlijk zal je die niet nodig hebben, maar anders heb je dus nog wat om op terug te vallen. Een extra back-up kan natuurlijk nooit kwaad.
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Ja hoor, weer de sims3store

Aah, nu ben ik veel te bang men spel rampzalig om zeep te halen wanneer ik die patches installeer XD

Hm, ik download ze later wel ofzo... Wanneer het moet xD (als ik mijn spel dan met updates de vergetelheid in help, dan wel met een goede reden) Heb de dingen uit de store toch niet écht nodig ofzo, dus ja..

Bedankt voor de hulp ^^
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?

Weergave- en sorteeropties