Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Anniek91
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:43

Helppp!

Hoi,

Ik ben al de hele middag bezig om downloads in mijn Sims 3 te krijgen (ik heb geen uitbreidingspaketten). Nu heb ik volgens de uitleg die jullie geplaatst hebben dat monkey-ding geïnstalleerd. Ik heb braaf het gedownloade bestand (met apenkopje) in de map De Sims 3/Mods/Packages gezet en dubbelklik erop en dan krijg ik de volgende melding: Toegang tot het pad 'blablabla' is geweigerd.
Ik heb op 't forum gezien dat meer mensen hier problemen mee hebben, maar nog niet echt een oplossing daarvoor gevonden. Kunnen jullie mij helpen?

Groetjess
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Helppp!

Je kan het ook proberen zonder die Monkey Helper...
dan moet je je downloads in een map zetten, daar staat ook wel een uitleg over ik zal even voor je kijken
Afbeelding
Anniek91
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:43

Re: Helppp!

Oké.. dat zou wel makkelijker zijn inderdaad!
Pffff hoop dat het eindelijk een keertje lukt haha ;)
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Helppp!

Je moet die bestanden in de volgende map zetten:
'Deze computer', C schijf, Program files, Electronic Arts, De sims 3, Mods, Packages

Je moet dus eerst naar 'Deze computer' gaan

Als het niet lukt zeg je het maar ;)
Afbeelding
Anniek91
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:43

Re: Helppp!

Okee, daar zet ik zeg maar het package bestand in en dat pak ik daar dan ook uit, toch? Maar dan komt ie niet in het spel..... :(
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Helppp!

Je moet de bestanden die je downloadt uitpakken, dan komt er dus een package bestand. Alleen dat bestand zet je in die 'Packages' map, en als het goed is zitten ze dan in je spel.

Heb je trouwens ook al het resource.cfg bestandje gedownload? Die moet je namelijk ook hebben om de downloads te laten werken.
Afbeelding
Anniek91
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:43

Re: Helppp!

Sorry, ik was ook even aan 't eten! Maar het is gelukt!!! Ik heb even een paar overbodige mappen verwijderd en alleen het uitgepakte bestand erin gezet en toen stonden ze opeens in het spel! Yeeeah, ik ben ontzettend blij :)

Thanks voor de hulp!

Weergave- en sorteeropties