Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

kattesnoet
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 28 sep 2009, 11:39

Lege objecten en onzichtbare kleding?

Kort geleden heb ik mijn hele sims collectie opnieuw geinstalleerd.
Hierna de downloads teruggeplaatst. het spel doet het nu weer,maar ik heb last van lege object mapjes en kleding dat onzichtbaar is.Bij al deze items zie ik dan rechts onderin een icoontje met een mapje.
Ik heb alle downloads weer weggehaald en de Dc Cache en Backup mappen verwijderd.
Maar zelfs zonder downloads blijven er objecten (een paar in vrijwel elk vd categorieën) en wat kledingstukken leeg.
Het vreemde is dat bij de kleding de schoeisel en het hoofd wel te zien blijven, en soms de handen.
Verwijderen kan natuurlijk niet,want die spullen/kledij hoort vast een bij een uitbreiding.

Wat is hier misgegaan? :?


groetjes,Marijke
kattesnoet
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 28 sep 2009, 11:39

Re: Lege objecten en onzichtbare kleding?

Dat lijkt mij nu ook onmogelijk,aangezien ik er zeker al een paar had bij de objecten toen ik nog geen enkele download in gezet had. maakte me er niet meteen zorgen om,want was al blij dat het spel het deed. Maar bij de kleding had ik toen nog niet gekeken.

En nu ben ik bang dat als je in een wereld speelt,er straks zo'n sim rondloopt met die onzichtbare kleding aan..zie je een hoofd en een paar schoenen en verder niks. :(

en om nou wéér de hele handel opnieuw te installeren....ik ben zo meer tijd kwijt met het organiseren en opnieuw installen dan het spel zelf en dat is niet grappig. :cry
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Lege objecten en onzichtbare kleding?

Ik heb ook last van onzichtbare kleding, komt waarschijnlijk door een download. Maar volgens mij kunnen townies of npc's niet rondlopen in die kleding :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
kattesnoet
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 28 sep 2009, 11:39

Re: Lege objecten en onzichtbare kleding?

Ik hoop het maar.
Maar het blijft vervelend.
En hoe kan het dan evengoed door een download komen als ik alle downloads weg heb gehaald en de catch en backup map ook leeg heb gemaakt?
zijn er nog progjes te vinden anders die je cc kunnen controleren?

Weergave- en sorteeropties