Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

kapoentje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
zo 21 feb 2010, 20:17

Sim3pack bestand na installatie niet zichtbaar in het spel!

Hoi allemaal,

ik heb onlangs allerlei meubels zitten downloaden ... modden en verplaatsen (.package bestanden). Maar er zitten ook heel er veel sims3pack. bestanden tussen, zogenoemde sims creaties. Als ik ze installeer via het Sims opstartprogramma, dan is er niets aan de hand, maar zodra ik het spelletje open en bijvoorbeeld een gloednieuwe tv wil gebruiken, dan zie ik hem helaas niet. Wat is de reden hiervoor? Kan iemand me helpen??? :sad :rolleyes
kapoentje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
zo 21 feb 2010, 20:17

Re: Sim3pack bestand na installatie niet zichtbaar in het spel!

Hoi,

de versie van mijn spel is 1.0.631.00002 en het weergeven van creaties is in het spel gewoon aangevinkt. Ik geen uitbreidingen etc, dus alleen de sims 3. Ik heb heel veel .sims3pack bestanden van The Sims Resource (Lijkt me een hele betrouwbare site), maar verder een aantal van gewone sites. Het verbaast me ook dat niet alle .package bestanden die ik uiteindelijk in het Mods>Package map zet, er ook werkelijk in komen. Raar allemaal, weten jullie misschien waar het aan ligt ???

Alvast bedankt :thumbsup:
kapoentje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
zo 21 feb 2010, 20:17

Re: Sim3pack bestand na installatie niet zichtbaar in het spel!

nee... echt niets, ik installeerde een groot aantal van de creaties via het startprogramma van de sims 3. Vervolgens staat er een vinkje achter ( dat ze geinstalleerd zijn ) maar ik zie ze helemaal niet terug in het spel. Als ik kijk in het mapje van downloads in mijn documenten, dan staan ze er wel. Het probleem is dus dat ik heel weinig van mijn mods ook daadwerkelijk terugzie in het spel ....... begin een beetje hopeloos te worden :confused :confused
kapoentje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
zo 21 feb 2010, 20:17

Re: Sim3pack bestand na installatie niet zichtbaar in het spel!

trouwens, ik heb een beetje rondgekeken op het forum, en voor ik alles deed maakte ik een backup van alle package bestanden die ik heb in het mods mapje. Maar ik zag dus dat je met Sims3pack Multri Extractor sims3pack bestanden omzet naar package bestanden. Dat leek mij wel handig, in ieder geval om te proberen

Afbeelding Vervolgens krijg ik dit te zien ... Wat is het probleem hier eigenlijk?

EDIT: ik heb dit probleem al opgelost, de bestanden mochten niet regelrecht in de Mods/Package map

Laatst gewijzigd door kapoentje op ma 22 feb 2010, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyta

Re: Sim3pack bestand na installatie niet zichtbaar in het sp

tha dominator schreef:Heb het zelfde probleem, Heb de sim3packs geïnstalleerd en dat staat ook in met sims start up bij geïnstalleerd materiaal maar zodra ik de sims speel kan ik de items niet meer terug vinden.

De items komen van deze site af.
Mijn patch versie is 1.0.615.00107.
Legale versie van de sims.
Geen uitbreidingen.

welke items zijn het? dan kan ik nakijken waar het aan ligt.. ;-)
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Sim3pack bestand na installatie niet zichtbaar in het sp

Aaaah.... hier heb ik nou ook altijd last van...
sommige downloads van Sim3Pack doen het wel, anderen niet, terwijl er staat dat ze geïnstalleerd zijn. Het maakt daarbij niet uit van welke site ze komen volgens mij, want ik heb ook een aantal downloads van S3N die het niet doen...
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties