Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

piglet
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 17:52

downloads 'tijdelijk' weg

hallo iedereen,

onlangs heb ik via de ea store wat spullen gekocht met mijn gekregen points en deze geïnstalleerd in mijn spel en alles liep vlot. Nu heb ik ergens anders op TSR ook een set gedownload en sindsdien viel mijn spel ineens uit tijdens het laden van mijn familie.
Omdat ik redelijk veel gedownl spullen heb vond ik het te veel werk om heel die lijst in mijn startprogramma te controleren en heb ik daar bij geinstalleerd materiaal het vinkje bovenaan (zonder creaties laten traaien) aangezet om te zien of het aan de downl lag of aan de patch.(ik kreeg toen een melding of ik wel zeker was blablabla en dat mijn downloads TIJDELIJK zouden vervangen worden door basismeubelen). Bleek dat het 1 van mijn downloads was. UIteindelijk kon ik terug spelen maar ik zie nu dat al mijn downloads niet meer in mijn spel zitten. ze staan wel nog in mijn saved map en bij mijn geinstalleerde materialen zie ik ze ook nog staan. Ik denk dat ik het vinkje om het spel zonder creaties te laten laten draaien nooit had mogen aanvinken.

hebben jullie een idee???
aan de 2.5 patch kan het ook niet liggen denken ik want mijn spel is beginnen crashen sinds ik iets heb gedownload maar is ondertussen opgelost EN mijn downloads zijn verdwenen sinds dat ik dat vinkje heb aangekruist.

alvast bedankt voor de moeite
piglet
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 17:52

Re: downloads 'tijdelijk' weg

hey thx! maar ik vrees dat ik er niets mee ben. ik ben namelijk een mac gebruiker.

En op het eerste zicht is het alleen voor windows? kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk.

ps: mijn 'foute' download heb ik ondertussen al gevonden, alleen heb ik het probleem dat mijn donwloads niet meer in mijn spel te zien zijn terwijl ze wel geinstalleerd zijn.
Of staat dit ook uitgelegd in de guide? Sorry heb er eens rap naar gekeken. Omdat ik foto's zag van windows dacht ik dat het de moeite niet meer was om verder te lezen ;-)

alvast bedankt.

Weergave- en sorteeropties