Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Natsuki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 24 jul 2012, 11:36

Poseplayer

Hoi, ik heb een probleempje.
Ik wil heel graag poseplayer installeren, maar het lukt helemaal niet, ik heb de turotial van simsnieuws gevolgd, maar ik kan niet alle stappen doen.
Bijs tp 1 zit ik eigenlijk al vast, ikw eet niet waar ik de custm contents kan vinden en hoe ik die moet verwijderen.
En stap 2 kan ook niet want ik vind geen Mods en packages map.
Die staat er bij mij niet? Of moet ik die er eerstz elf inzetten?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Poseplayer

Het valt eigenlijk wel mee, je bent zelf al op de goede weg!
Stap 1 is inderdaad het verwijderen van je Custom Content, dit zijn dus alle downloads die je in je spel hebt zitten. Deze downloads staan in de volgende map: Mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Downloads. Hier vind je alle Sims3Packs die je via de Launcher hebt geïnstalleerd.
Je geeft vervolgens zelf al aan dat je geen Mods en Packages map hebt, dus daar staat bij jou ook geen Custom Content. Dus de enige CC (Custom Content) die je moet verwijderen is die uit het hierboven genoemde mapje. Als hier bij jou niets in staat, dan betekent het dat je geen downloads in je spel hebt en kun je heel stap 1 overslaan. Let wel, als er wel downloads in staan moet je ze natuurlijk even kopiëren en ergens anders opslaan voor je ze verwijderd, anders ben je ze kwijt :p

Oke, volgende stap. Stap twee heb je eigenlijk zelf al uitgevonden. Als je geen Mods/Packages map hebt, kun je die gewoon zelf aanmaken. Je hoeft natuurlijk niet eerst iets te verwijderen. Je gaat naar Mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 3 (zelfde map als net) en je maakt daar eerst een nieuwe map aan die je 'Mods' noemt. Die map open je en daar maak je een nieuwe map in die je 'Packages' noemt. Vervolgens download je het resource.cfg bestandje die in de tutorial staat genoemd en die plaats je in de map 'Mods' die je net hebt aangemaakt. Dus je plaatst hem NIET in de map 'Packages'!

Vervolgens kun je gewoon de tutorial verder volgen!
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties