Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

cherrycheri
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 17:33

waar orginele downloads plaatsen

sorry ik vind het niet echt, spijt me als het dubbel is

ik vraag je af waar je de officiele bestanden die je download moet neetzetten.. (die het icoontje van de sims hebben en dus niet de package bestanden)

volgensmij was er een manier ze ergens neer te zetten zodat ze met het spel starten allemaal bij downloads stonden en je daar alles in 1x kan installeren
Kyta

Re: waar orginele downloads plaatsen

ja dat klopt dat kan je in deze map doen..

Mijn dokumenten - Electronic arts - De Sims 3 - Downloads.

als je de map downloads niet vind kun je die zelf aanmaken en daar je sims3packs inzetten.

dan start je de sims3 op en ga je naar tab Downloads en vink je alles aan en dan instaleerd hij het allemaal voor jou.. :wink

lukt het niet dan gewoon vragen hoor.. daar zijn we voor.. :wink succes.. :thumbsup
cherrycheri
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 17:33

Re: waar orginele downloads plaatsen

nou ik vind het mapje niet (heb het spel geinstalleerd op de D schijf ivb dat daar meer plek is, wel heb ik mapje downloads aangemaakt)

echter doen mn downloads het niet (Ondanks dat het alle spullen van de store zijn die ik gedownload heb) packages doen het wel.

ik krijg 2 soorten meldingen, of dat hij geinstalleerd is en dan zie ik in de launcher dat hij toch als nog niet geinstalleerd iets staan (dus zonder zoon briefje met groend pijltje) en hij is ook niet in het spel te vinden..


of dat het mislukt is en dan staat er dit bij:

Zorg dat je game gebruik maakt van de meest recente software-updates en probeer het nog eens.

ik heb versie 2.3.33.003002 en ben volgens het spel up 2 date, sowieso doet hij riverview ook niet instaleren... downloads die ik voorheen had en het ook deden (vorige x dat ik sims op pc had staan) die doen het wel volgensmij
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 07 jan 2010, 15:11

Re: waar orginele downloads plaatsen

De map downloads moet op de C schijf staan! :D
Dus het volledige pad is:
C:/gebruikersnaam/mijn dcumenten/Electronic Arts/Sims3/downloads

Ik vind het ook heel irritant dat het daar moet, omdat ik die eigenlijk ook alleen voor het OS wil gebruiken. Dit wordt trouwens al jarenlang internationaal aanbevolen. :D
cherrycheri
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 17:33

Re: waar orginele downloads plaatsen

moet ik dan daar een mapje met die supmapjes aanmaken? want ik vind zo 1 2 3 niks van sims, alleen de ea downloadmaneger of hoe heet hij nog eens, omdat ik deze later heb geinstalleert en daar heb laten installeren.


oo wacht ik zie wel iets.. wel rot heb op c maar 40 g ofzo... 1000 externe H schijf en nog wat van de pc op D en E... maar word het spel dan dubbel opgeslagen?? of alleen de dingen die gewoon ondanks dat je iets op een andere partitie zet zich op C zetten :S
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: waar orginele downloads plaatsen

cherrycheri schreef:

oo wacht ik zie wel iets.. wel rot heb op c maar 40 g ofzo... 1000 externe H schijf en nog wat van de pc op D en E... maar word het spel dan dubbel opgeslagen?? of alleen de dingen die gewoon ondanks dat je iets op een andere partitie zet zich op C zetten :S

De downloads map kan je denk ik niet in een andere map zetten,want dan komen ze niet in het spel. De packages kan je trouwens ook niet verplaatsen. :wink
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties