Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

julie737
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 28 aug 2012, 15:45

Problemen met de Uitwisseling?

hallo :)
Ik download enkel spullen uit de Uitwisseling op de website van Sims 3 zelf omdat ik niet echt goed ben met computers, ik heb dus ook geen mods ofzo, maar de laatste tijd ondervind ik steeds meer problemen met mijn spel. Ik krijg bijvoorbeeld syntaxisfouten, mijn spel sluit soms zomaar af en mijn families zijn weg en vervolgens moet mijn computer herstellen van een 'ernstige fout'. Zou het kunnen dat spullen uit de Uitwisseling dit veroorzaken of kan er iets mis zijn met mijn laptop. Ik zou graag toch een mogelijke oplossing willen ookal heb ik misschien niet genoeg informatie kunnen gegeven. Toch alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Problemen met de Uitwisseling?

Het kan idd door de uitwisseling komen als net zoals Big mama zegt je spel geen downloads verdraagt, maar er kunnen soms ook foute downloads op de uitwisseling zitten dus kijk altijd uit welke sim/haar je download, want een vriendin van me had eens last van een hardnekkig probleempje door de uitwisseling. Ik zou eens al je Uitwisseling items uit je spel halen, en dan nog eens spelen. Als het opgelost is kan het daaraan liggen dus. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties