Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Deliciousim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
do 12 jul 2012, 20:45

Poseplayer bericht: aangepaste scenario's gevonden

Hey Simnezen,


Ik heb op modthesims dus de poseplayer en een aantal poses gedownload alleen als ik de sims opstart net voor dat je 'nieuw spel' of een van je opgeslagen data wilt kiezen verschijnt er een euhm.. popup ofzoiets met als Titel 'aangepaste scenario's gevonden' en dan staan er alle package bestanden die iets met de poseplayer te maken hebben en de poseplayer zelf. En hij werkt niet. kan iemand mij helpen? :?

Susu,
Deliciousim
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Poseplayer bericht: aangepaste scenario's gevonden

Dat van die aangepaste scenario's klopt :) Op het vinkje klikken en dan issie weg. De poseplayer zelf vind je bij decoraties, heb je daar al gekeken of werkt de poseplayer in zijn geheel niet?
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Poseplayer bericht: aangepaste scenario's gevonden

Bij mij staat er ook altijd 'Aangepaste scenario's gevonden' en mijn poseplayer werkt prima dus daar ligt het wss niet aan. Heb je zoals hierboven al gezegd gekeken bij Decoraties of het daar staat? Het zou er als filmrolletje moeten staan. Je weet ook zeker dat je al pose's hebt gedownload? Zonder pose's werkt wss de poseplayer niet.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties