Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Mods probleem!

abctje schreef:Waar heb je dat mapje mods precies staan?
Bij documenten-mijn documenten-electronic Arts-sims 3? Of ergens anders?
Ja daar heb ik het mapje staan maar ik heb mijn spel opnieuw geinstalleerd en ik moest het sims 3 mapje veranderen (de naam wijzigen) in de sims 3_oud. Oh wacht:https://tarac.weebly.com/oplossing-1.html. Hier kan je het lezen. En toen ik mijn mods mapje naar mijn bureaublad verplaatste vrijg mij computer of ik het zeker wist want anders konden sommige bestanden het niet meer doen in dat mapje en ik klikte op ja dat ik het zeker wist ik dacht dat het wel goed zat(niet dus).
Rudy schreef:Je moet dit bestand downloaden, dan uitpakken, en dan in mijn documenten/Elektronica Arts/De Sims 3 plaatsen. Dan moet je je mods plaatsen in mijn documenten/Elektronica Arts/De Sims 3/Mods/Packages en dan zou het wel weer moeten werken.
Heb ik gedaan Rudy maar het doet het nog steeds niet. (Lees boven Rudy's quote).
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mods probleem!

Waar staat je rescource precies? In welk mapje? Bij mij deden mijn mods het bijvoorbeeld niet als h ergens anders stond. Want je hebt 2 mogelijkheden om ze neer te zetten.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mods probleem!

Ik zou niet weten wat er precies mis is, dus ga ik even alle mogelijke problemen langs die ik momenteel kan bedenken, (ondanks dat je van een aantal oplossingen zei dat ze niet de goede zijn.) Maar weet je dus zeker dat:

1) Je spel volledig geüpdatet is?
2) De mods die je probeert te gebruiken passen bij de versie van je (basis)spel?
3) Het resource-bestand in mijn documenten/Elektronica Arts/De Sims 3/Mods staat?
4) Je mods/package-bestanden in mijn documenten/Elektronica Arts/De Sims 3/Mods/Packages staan?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mods probleem!

Zet je rescource bestandje eens in
Electronica Arts/De Sims 3
Dus niet in mods ofzo, want ik had dan dat het niet werkte ;)
Of anders:
Schijf waar sims op staat/Progam Files/Electrona Arts/De Sims 3
Probeer 'm daar eens neer te zetten, daar stonden de mijne vroeger omdat het anders niet werkte.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
MissRainbow
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 19:18

Re: Mods probleem!

Ik zou dit proberen en helemaal door lopen het is in het engels maar ik heb het ook gebruikt en het is een hele handige handleiding. hier
All that we see or seem is but a dream within a dream
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mods probleem!

Idd, als helemaal niks van dit alles is, dan zal verder helemaal niks helpen. ;xxx
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Mods probleem!

Wilt je volledige sims niet meer werken of alleen je downloads niet? Als je sims nog werkt, zou ik echt niets forceren en gewoon zonder downloads simsen.. Als je vanalles gaat proberen wilt misschien je sims niet eens meer werken en dat zou echt zonde zijn..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Mods probleem!

Misschien moet je even een nieuw recource bestandje downloaden, ik had jouw probleem ook een keer, en toen lostte een nieuw recource-bestandje het probleem op.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Mods probleem!

Best een vreemd probleem, weet je zeker dat je het niet in de program files doet? Want vroeger moesten de .package's op een andere locatie. Nu is het bij 'Mijn Documenten', voor de rest kan je proberen wat Guppie zei!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties