Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Werelden willen niet werken

Hoi allemaal,

ik heb een probleempje. Elke keer als ik een wereld probeer te installeren van de uitwisseling of CC site, verschijnt deze niet in mijn spel. Ik installeer ze gewoon via het startprogramma, en er wordt gewoon gezegd dat het installeren gelukt is. Als ik echter een nieuw spel aanmaak en de werelden bekijk waar mee kan spelen, staat de "geinstalleerde" wereld er niet bij. Dit lukt ook niet na meerdere keren proberen. Ik heb dit met meerdere werelden geprobeerd en geen enkele wereld van de uitwisseling of CC site wil werken. Officiele werelden van de store of EP's doen het overigens wel gewoon. Dit gebeurt al een paar maanden, maar nu begon het echt irritant te worden.

Hebben jullie misschien hier ook last van? Of weten jullie misschien een oplossing?

x Hikari
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Werelden willen niet werken

Das wel vervelend, idd... :thumbdn Ik heb het probleem niet dus ik weet niet wat het is, ik heb wel al wat opgezocht op het internet over buurten die gedownload zijn en niet willen werken, maar voorlopig vind ik niets. Ligt het trouwens misschien niet aan een bug of fout in de werelden zelf? Of kan dat niet.. :huh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties