Oke ik heb een probleem met de chaos mod schilderij,
Toen ik Wereld Avonturen nog niet had werkte hij prima, maar nadat ik WA had geïnstalleerd deed hij het niet meer. Ik heb op een site een update van het schilderij gezien, en heb die dan ook weer geüpdate. Daarna zeiden ze dat ik nog een DLL bestand moest zetten in het map van WA. Dat heb ik dan ook weer gedaan maar het werkt nog steeds niet ! Telkens als ik er op klik staat er: ‘Er zijn geen interacties mogelijk’ Ik wordt hier echt gek van, kan iemand me aub helpen ? Ik ben een nieuwe machinima aan het maken en het lukt echt niet zonder de schilderij ! Pleaseee !!!
Just put this item wherever you put the rest of your community made custom content.
Delphy's Installer Helper Monkey will put it in the right directory, and there are other installers out there too.
Delphy's Installer Helper Monkey also adds the d3dx9_31.dll in the right place in order for you to run this object, so I highly recommend using it if you're new to installing custom scripts.
Ik heb ook nog andere machinima's
Dit is mn allerlaatste http://www.youtube.com/watch?v=TBrhjMSKLjs
Is er hier ergens een topic waar ik het kan posten misschien? * gaat ff opzoek *
Ik heb gisterenavond WA verwijderd, en vandaag bleek dat sims 3 op zichzelf ook niet meer werkt. Als ik het startprogramma wilde openen stond er :' Er is een probleem, kijk voor meer details in het logboek' ofzoiets? Dus heb ik die ook verwijderd en net nog opnieuw geïnstalleerd.
O en ik zie nu dat die een soort van patch aan het installeren is.
Nu durf ik WA niet opnieuw te installeren omdat het schilderij waarschijnlijk weer niet werkt en dan kan ik mooi opnieuw beginnen met alles te verwijderen en opnieuw installeren
Ik ben echt hopeloos
ik heb toevalig met Jordosims een avond alles uitgelegd lees dat topic maar ff door.. dan ben je weer een paar stappen verder.. .. stel je vragen maar in dat topic.. dan staat alles bij elkaar..
[QUOTE=Beaureguard99]Hey There was Wonderin if You Would Update to the New Stuff Pack (High-end Loft Stuff) Cause Now it Wont Work [/QUOTE]
het laatste wat er staat.. dus als je de nieuwe patch hebt dan werkt het schilderij niet.. dan zou je alles opnieuw erop moeten zetten en niet patchen..
Just to let everyone know, do NOT place one of the remains from the debug buy in the lot you are using.
If you do, the painting will no longer work until you remove the debug remains from the lot.
misschien dat dit helpt.. als je iets uit de debug cheat het staan werkt het ook niet...
Ik heb: Newest Version - Compatible with WA and all latest Patches.
Die heb je toch nodig om te kunnen gebruiken met WA?
En ik heb ook niks van debug gezet op mijn kavel.
als je je cache bestandjes verwijdert uit - mijn documenten - Electronic Arts - Sims3 - dat zijn er vier en je start het spel op zonder downloads dan zet het spel alles weer terug zoals het erop is gezet.. laden duurt dan iets langer.. en je daarna je downloads weer terug zet en opstart moet je kunnen zien of hij het weer doet..
nee niet verwijderen, maar even ergens in een mapje weg zetten..
- de download map in mijn dokumenten
- en de map mods..
verder alles verwijderen wat er aan downloads in je opstart menu staat.. dit is het veiligste om erachter te komen of je spel zelf nog stabiel is..of dat het er opnieuw op moet zetten.