Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...
Wat moet ik dan doen als ik alles heb weg gezet?
287 berichten • Pagina 8 van 15
kyta1702 schreef:als je je cache bestandjes verwijdert uit - mijn documenten - Electronic Arts - Sims3 - dat zijn er vier en je start het spel op zonder downloads dan zet het spel alles weer terug zoals het erop is gezet.. laden duurt dan iets langer.. en je daarna je downloads weer terug zet en opstart moet je kunnen zien of hij het weer doet..
Vampsessed schreef:Heb ik gedaan, maar doet het nog steeds niet
Edit: Ik heb een andere vraag. Ik heb onlangs een kapsel gedownload bij TSR, het was een sims3package bestand. Maar op de sims 3 launcher staat dat die nog niet gedownload is. Kan ik het misschien omzetten om het dan via Install Helper Monkey te downloaden??
ben je ingelogd bij MTS ? dan alleen monkey downloaden en dubbel klikken dan zet het recource bestandje automatish erbij.kgr schreef:Ik krijg het:RESOURCE bestandje Niet gedownload!
Zou iemand mij kunnen helpen A.U.B.
blOndiie99 schreef:Laat maar ik heb het voor elkaarhet is gelukt
Heel erg bedankt voor je hulp..
En super fijn dat je zo snel antwoord, bij anderen moet je soms wel een week wachten op antwoord.
welke downloads doen het niet meer je sims3packs of je monkey bestanden?Bloos6 schreef:Heel veel van mijn downloads doen het niet (meer)
Kan ik die gewoon laten staan ?
Of moet ik alle niet werkende dingen er uit halen ?