Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 8 van 15

Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

kyta1702 schreef:als je je cache bestandjes verwijdert uit - mijn documenten - Electronic Arts - Sims3 - dat zijn er vier en je start het spel op zonder downloads dan zet het spel alles weer terug zoals het erop is gezet.. laden duurt dan iets langer.. en je daarna je downloads weer terug zet en opstart moet je kunnen zien of hij het weer doet..

en je kunt altijd nog even in het topic terug lezen wat je verder moet doen.. :wink
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Heb ik gedaan, maar doet het nog steeds niet :s

Edit: Ik heb een andere vraag. Ik heb onlangs een kapsel gedownload bij TSR, het was een sims3package bestand. Maar op de sims 3 launcher staat dat die nog niet gedownload is. Kan ik het misschien omzetten om het dan via Install Helper Monkey te downloaden??
Afbeelding
Kyta

Vampsessed schreef:Heb ik gedaan, maar doet het nog steeds niet :s

Edit: Ik heb een andere vraag. Ik heb onlangs een kapsel gedownload bij TSR, het was een sims3package bestand. Maar op de sims 3 launcher staat dat die nog niet gedownload is. Kan ik het misschien omzetten om het dan via Install Helper Monkey te downloaden??

ja, dat kun je omzetten als monkey bestand, maar geeft niet de garantie dat ie het doet.. :sad .. ik hoop het wel..
blOndiie99
Orgaandonor Orgaandonor

Hallo :)"

Ik heb alles gedownload en geinstaleerd van Money en het Recourse bestand..
Maar als ik dan het monkey bestand aanklik zegtie: Toegang tot het C:/Programfiles(blabbalalballaba).package is geweigerd.
Nou dacht ik eerst dat het mischien aan het bestand lag, maar ik heb meerdere dingen geprobeerd die ik gedownload heb.. en maar 1 heb ik terug gevonden in het spel.
Wat kan ik nu allemaal doen ?
Ik heb het allemaal al opnieuw geinstaleeerd maar dat helpt niets.
Ik heb de laatste update al gedaan een paar dagen geleden, en ik heb De sims 3 wereld avonturen.. En ik heb windows Vista

:(
blOndiie99
Orgaandonor Orgaandonor

Okee
Dat lijkt wel te helpen, maar ik kan ze nu alleen niet terug vinden in het spel..
of kijk ik niet op de goede plek? Ik heb bijvoorbeeld meerdere haren overgezet, en dan klik ik bij de haren daar staan ze niet.. en dat sterretje-ding(aangepast materiaal) kan ik niet aanklikken.
Kyta

blOndiie99 schreef:Laat maar ik heb het voor elkaar :D het is gelukt
Heel erg bedankt voor je hulp..
En super fijn dat je zo snel antwoord, bij anderen moet je soms wel een week wachten op antwoord.

:thumbsup .. Fijn te horen.. als je er niet uit komt gewoon weer melden hier.. :wink
Petraa
Orgaandonor Orgaandonor

helppp

Ik heb als het goed is een soort van zelfde probleem als blOndiie99.
Ik heb dat Monkey Helper gedownload, geïnstalleerd -> computer opnieuw opgestart (daarna gebeurde er niks meer, ook niet iets van: de installatie is gelukt), recourse staat ook op de goede plek. Ik wist toen ikhet ging installeren alleen niet precies waar ik het bestand (helper monkey zelf) moest zetten. Ik weet nu ook niet precies meer waar het staat...

Maargoed. Als ik soms iets wil downlaoden komt er bij Winrar wel een apenkopje, als ik daar op klik komt er ook zo'n soort berichtje als blOndiie99 had! Bij peggysims (heet het zo) kun je hele leuke kapsels dowlaoden, alleen moet ik het dan wel met dat apenkopje doen wat dus niet werkt!

Je kunt als het goed is toch ook zelf het bestandje in de goede map zetten? In welke map moet dit dan? Als iemand me kan helpen ben ik je eeeeeuwig dankbaar, ik wil nu echt wel eens leuke kapsels in m'n spel :razz
Petraa
Orgaandonor Orgaandonor

Ik heb als het goed is een soort van zelfde probleem als blOndiie99.
Ik heb dat Monkey Helper gedownload, geïnstalleerd -> computer opnieuw opgestart (daarna gebeurde er niks meer, ook niet iets van: de installatie is gelukt), recourse staat ook op de goede plek. Ik wist toen ikhet ging installeren alleen niet precies waar ik het bestand (helper monkey zelf) moest zetten. Ik weet nu ook niet precies meer waar het staat...

Maargoed. Als ik soms iets wil downlaoden komt er bij Winrar wel een apenkopje, als ik daar op klik komt er ook zo'n soort berichtje als blOndiie99 had! Bij peggysims (heet het zo) kun je hele leuke kapsels dowlaoden, alleen moet ik het dan wel met dat apenkopje doen wat dus niet werkt!

Je kunt als het goed is toch ook zelf het bestandje in de goede map zetten? In welke map moet dit dan? Als iemand me kan helpen ben ik je eeeeeuwig dankbaar, ik wil nu echt wel eens leuke kapsels in m'n spel :razz
Petraa
Orgaandonor Orgaandonor

Re: helppp

Jup, daarom ben ik ook door dat topic doorgestuurd naar het forum..

Ik had toen perongeluk oop nieuw onderwerp gedrukt omdat ik dacht dat dat reageren was, dus nu staat dat bericht er dus twee keer...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie