Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 6 van 15

Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ppff ik heb echt niet zoveel downloads (monkeybestanden) en toch start mijn sims niet meer op, enkel zwart scherm en dan reageert hij n iet meer.

nog iemand die dit had?




edit: kan volgens mij maar 5 monkeybestanden fzo :crying sims wil echt niet openen met monkeybestanden in map (121 mb is dat dan zo veel??)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ik heb enkele auto's, 3 kapsels (wel alle kleuren) , 3 slaapkamers, enkele patronen en 1 paar schoenen.

zoveel is dat toch niet wel? dit zijn wel alleen de monkey package bestande.

maar als ik alleen de auto's doe werkt het wel, maar doe ik alleen de de kapsels doet hij niks.

snap het niet, sommige hebben zoveel downloads en kunnen zonder probleem spelen.

een gewoon simsbestand doet hij wel want heb daar ook enkele bij gezet en daar doet hij echt niet moeilijk over.

wordt er echt gek van eerlijk gezegd!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tekendoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:59

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Wat voor computer/laptop heb je? Want misschien kunnen andere computers gewoon meer downloads aan.. Mijn laptop is een Mac, en heeft heel veel werkgeheugen waardoor hij ondanks de downloads nog steeds wel snel laadt, dus daar kan het ook misschien aan liggen..
Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

euhm_ ik moest geen enkel mapje maken. stond er allemaal al

Bij sims3 staat mods en daar in packages _ daar plak je de monkey bestanden.
en dan heb je ze in sims (normaal toch)

moest jij die mapjes maken? (want als dat is klopt er volgens mij toch iets niet, niet dat ik er zoveel van weet, maar zou het raar vinden als bij mij da allemaal er al stond en jij moet ze zelf maken)
Afbeelding
AngelMax
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 09 dec 2009, 14:54

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Goedemorgen,

Ik heb een probleem met mijn downloads van de site TSR daar haalde ik vroeger al mijn downloads vandaan maar sinds een paar weken krijg ik zo met geen mogelijkheid in het spel :confused kan iemand mij helpen?

groetjes Angelique
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

AngelMax schreef:Goedemorgen,

Ik heb een probleem met mijn downloads van de site TSR daar haalde ik vroeger al mijn downloads vandaan maar sinds een paar weken krijg ik zo met geen mogelijkheid in het spel :confused kan iemand mij helpen?

groetjes Angelique

heb je WA en de nieuwe patch geinstaleerd?
teenpeentje2609
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 15:06

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Hallo,
Ik heb dat ook, dat ik met heel veel moeite downloads in het spel krijg en soms gewoon helemaal niet, :confused sinds dat ik in januari de één na laatste patch geinstalleerd heb en nu weer de nieuwste patch voor luxe (heb ook wa).
Alles loopt in de soep, tijdens het downloaden stopt mijn sims3 launcher er ineens mee en is met geen mogelijkheid op te starten.
En al mijn downloads via het resource. cfg bestand ben ik na twee maal opnieuw installeren van de sims ook kwijt. :thumbdn
En mij lukt het dan ook helemaal niet meer om downloads in het spel te krijgen. :sad
Wel via de store die ik al aangekocht had maar de downloads via de uitwisseling zie ik maar niet in het spel verschijnen.
Simsen was vroeger heel erg leuk,
graag een reactie :confused
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Teenpeentje, ongeveer de helft van de simmers heeft problemen die vergelijkbaar zijn met die van jou. Wat in ieder geval door EA bevestigd is, is dat de laatste patch enkel een soort noodpatch is, die nodig is om Luxe accessoires te kunnen draaien. Wel gaan er geruchten, dat er binnenkort (enkele dagen, enkele weken?) een grotere patch aan zit te komen die veel van de problemen op zou gaan lossen. Zoals gezegd, het zijn geruchten. Dus in hoeverre het echt ALLE problemen oplost moeten we met zijn allen afwachten. Gezien de tijd die EA nu al bezig is met een volgende patch mogen we hopen dat we een behoorlijke kans maken.

Tot die patch is het in elk geval voor velen doorbijten, nagelbijten en afwachten. Houdt moed !! :biggrin
Afbeelding
ncky20
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 08 feb 2010, 23:20

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

hallo

ik heb de sims 3 wereldavonturen en luxe alles geupdate maar nu probleem ik kan mijn downloads store niet in mijn game krijgen heeft het altijd wel gedaan tot ie geupdate is wat moet ik doen om dit te verhelpen???

alvast bedankt....,,,monkey al geprobeert

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie