Als ik het basisspel instaleer kan ik wel gewoon het startscherm openen en 'waarschijnlijk' ook spelen (nog niet geprobeerd, want ik wou alles instaleren) dus toen ik ambities daarna ging instaleren wat ook lukte en ik daarna op het icoontje klikte kwam ik bij het start scherm en kwam er een fout dat ik moest kijken in het logboek. wat ik wel heel vreemd vond is dat ik in het startscherm ook nog eens 3 icoontjes zie staan.. 1 van het basisspel, 1 van ambitities en 1tje van wereld avondturen, terwijl ik die verwijderd heb
Ik heb bij de her-instalatie, de sims dus verwijderd van de C; schijf en geinstaleerd op de E: schijf vanwege de ruimte.. zou dit het probleem zijn??:( ik wil gewoon weer kunnen spelen..
Ik heb een backup van alles gemaakt dus als ik radicaal alles eraf moet gooien doe ik dat ook maar kan iemand mij please uit leggen hoe ik dat moet doen??! ik word gek:(
Ik had wel iets gelezen dat je na elke instalatie je game up-to date moet maken maar er staat dat hij up to date is..

Ik wil graag weer spelen en ook met caw aan de slag kunnen gaan.. maar als ik op mezelf moet wachten zit ik hier volgend jaar nog..

Please IEMAND HELP me:(
Liefs, Mimi