Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

helene8090
Orgaandonor Orgaandonor

De sims 3 wil niet opstarten

Mijn Sims 3 met een uitbreidingspakket Middernacht wilt niet opstarten. Hij zegt dat hij niet up to date is en dat ik hem moet updaten in het start programma. Maar in het startprogramma staat dat de game helemaal up to date is. Nu heb ik hem al laten up daten en omdat hij het dus niet deed, heb ik de computer aan en uit gezet, maar het spel wil nog steeds niet opstarten met steeds dezelfde foutmelding. Wat moet ik nu doen? Hoe krijg ik het spel weer aan de praat?
Weet iemand het, zet dan alsjeblieft een reactie ;p
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De sims 3 wil niet opstarten

Gebruik je downloads?
Misschien is het slim om ze na te kijken met de dashboard tool ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
bas944
Podium hulp Podium hulp

Ik heb hier al eens geantwoord op iemand met hetzelfde probleem. Lees dat maar eens, misschien werkt het.

@Simmielove
Er staat dat haar spel niet up-to-date is, waarom kom jij dan met downloads aan en die 'heilige' dashboard-tool? Maar ja, dit is vast een botte reactie... :S
helene8090
Orgaandonor Orgaandonor

Bedankt! Ik heb mijn sims opnieuw geinstaleerd en hij wil weer opstarten, alleen heb ik dan nogsteeds het probleem als ik eenmaal in de game zit, dat hij zomaar weggevalt en totaal verdwijnt. Wat moet ik hier tegen doen?
bas944
Podium hulp Podium hulp

Heb je het spel na het installeren wel geüpdatet?
Als je dat wel gedaan hebt ligt het waarschijnlijk aan DEP (Data Execution Prevention). Hoe je je DEP afstelt zodat het De Sims 3 negeert, kun je hier lezen.

Weergave- en sorteeropties