Ik heb gezocht op het forum maar kon wel het een en ander vinden hierover maar ik begreep er niks van en hopelijk kan iemand mij het uitleggen..
Ik heb kapsels gedownload via peggyzone, had ik vorige week ook gedaan en toen werd het rar. bestandje na het uitpakken een icoontje waar ik op kon klikken en toen werd het automatisch geinstaleerd via het startprogramma van de sims 3.
Nu heb ik dus weer kapsels gedownload alleen wanneer ik ze nu uitgepakt en het mapje open, zie ik dit:

Zoals je ziet staat er wel een recourse bestandje wat ik overal tegenkom in mapjes, en op internet zie ik heel veel staan over dat je een recourse bestandje in een mapje moet zetten maja dat schiet niet erg op, ben niet de beste als het gaat om dit soort dingen.
Ik heb ook muziek dat ik in de sims 3 heb gezet, moet alleen wel even kijken of het werkt maar denk het wel, die muziek heb ik in dit mapje neergezet (in het rode vakje, zie foto2) maar ik weet niet waar ik de kapsel bestandjes in moet zetten:

Als iemand me kan helpen.. HEEL GRAAG, want ik wil graag die kapsels gebruiken maar ik krijg het maar niet voor elkaar, zou het heel erg waarderen als er iemand zo aardig is om het mij uit te leggen:D
Groetjes..