Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Grauenburgsche Etagenwöhnungen.

Geïnspireerd door de Soviet Flatgebouwen ben ik bezig geweest om een bibliotheek the maken in een flatgebouw.
Deze flatgebouwen waren eerst woningen maar na de val van het Communisme zijn ze omgebouwd tot bibliotheek, ze staan mooi in het buurtoverzicht ( op de kleine Haai zwembad plaats, maar kan ook ergens anders geplaatst worden ).

In de grote bibliotheek zit:
- Restrooms voor vrouwen en mannen.
- Centrale balies.
- Grote Europa afdeling. ( Verd. 1 )
- Grote China afdeling. ( Verd. 2 )
- Grote Egypte afdeling. ( Verd. 3 )

In de kleinere bibliotheek zit:
- Centrale balies.
- Kleinere reis afdeling & tuin afdeling. ( Verd. 1)
- Kleinere kinder afdeling & tiener afdeling. ( Verd. 2 )

Ook is er nog een centraal parkje met daarin een rusthuisje.

Er zitten Store-objecten in deze community-lot, die ik vaak gebruik! Maar ik heb het beperkt naar een paar items! Deze kunnen snel vervangen worden door ingame-objecten!

Al kan ik hem nu even niet uploaden ik wil graag weten wat jullie van de community lot vinden ;p.

Overzicht,
Afbeelding

Tuin overzicht,
Afbeelding

Begane grond,
Afbeelding

1e Verdieping,
Afbeelding

2e Verdieping,
Afbeelding

3e Verdieping,
Afbeelding

Tuin en Rusthuisje,
Afbeelding

Centrale balie,
Afbeelding

Europa afdeling,
Afbeelding

China afdeling,
Afbeelding

Hendrik. ;d
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Grauenburgsche Etagenwöhnungen.

Het is een openbaar gebouw, en als het goed is doet hij het als bibliotheek ( zo staat hij ingesteld ), maar ik zal hem nu is uitproberen met een Sim als hij het echt doet ;).

Net even uitgeprobeerd, doet het super! Maar kwam erachter dat ik er geen 'vaardigheden' boekenkasten in had gestopt! ;p Dus even aanpassen!

Alleen ik kan hem nog niet uploaden naar de Sims3-uitwisseling dus nog even wachten :d.
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Grauenburgsche Etagenwöhnungen.

In dezelfde bouwstijl? ;p

Ik heb al wel wat starterswoningen in die bouwstijl gemaakt, maar ik kan ook wel proberen om een sportschool/zwembad te maken op de plaats van het Modern Museum. ;d

Jammergenoeg kan ik nog niks uploaden. ;'(
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Grauenburgsche Etagenwöhnungen.

Dankjulliewel voor die mooie reacties, vol goede moed ben ik begonnen met het Sportcentrum + Zwembad.
Dit community-lot staat op de plaats van het moderne museum, afschuwlijk gebouw, en sluit mooi aan met de bibliotheek - ook dit gebouw staat prachtig in het buurtoverzicht!

Het is nog niet helemaal af en er moeten nog vrij veel finishing touches aantoegevoegd worden, maar hier is alvast een impressie. ;')

Centraal overzicht, met andere flats,
Afbeelding

Achterzijde en ingang van het openbaar zwembad,
Afbeelding

Groot park met vijver,
Afbeelding

Cardio-fitnesszaal,
Afbeelding

Krachttraining-fitnesszaal,
Afbeelding

Penthouseclub,
Afbeelding

Ik heb nog één flat leeg staan op deze kavel en ik vind het maar saai als ik daar ook een fitness ruimte indoe, weet iemand iets leuks voor deze flat? ;d

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie