Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

542 berichten • Pagina 26 van 28

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Rudy's Creaties ~ Harmony (p.49) ~ 5 mei 2013

Jeetje Rudy, wat een verschrikkelijk huis.

Verschrikkelijk mooi! Het is gewoon prachtig, geweldig goed uitgewerkt, mooie menging van meerdere stijlen, het heeft iets western en toch weer heel modern. Prachtige kleuren gebruikt weer, geweldig mooi gewerkt met create a style. Het is gewoon een plaatje! Het past echt perfect in de serie Rudy-huizen.

Nu ga ik wel even kritisch zijn. Ik vind het namelijk een geweldige manier van bouwen en je kan het verbluffend goed. Ik vind het Rudy stijl, maar toch heb ik het idee dat het dat niet is. Het lijkt wel veel op de huizen die Chrillsims bouwt. Waarschijnlijk haal je daar ook je inspiratie van en bewonder je zijn huizen des te meer. Ik ben alleen benieuwd of je ook een huis kan bouwen wat hier niet op lijkt, misschien een heel realistisch huis (hoewel ik zou willen dat jouw huizen bestaan, want dat zou echt geweldig zijn). Hoewel, je huizen zijn best realistisch alleen je ziet ze niet zo staan. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik ben gewoon benieuwd of je ook op een hele andere manier kan bouwen.

Ach, ik moet niks zeggen ook, want je bouwt gewoon geweldig mooi.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Harmony (p.49) ~ 5 mei 2013

Bedankt allemaal :knuffel
Heeft iemand trouwens toevallig nog speciale wensen voor in m'n wereld?

@Dave.: Chrillsims3 en een aantal andere bouwers, die ongeveer diezelfde bouwstijl hebben, zijn sinds ik zo bouw al mijn inspiratiebron geweest en ik verwacht ook niet dat dat zo heel veel zal veranderen. Dat is waarschijnlijk voor niemand hier echt bijzonder. Ik probeer ze in ieder geval steeds minder te gebruiken, vooral later in m'n wereld.

@chantal.: Volgens mij iets meer dan 600.000 :fluit

@Mitchell: Die komt uit Ambities. Je kunt hem vinden bij 'diverse decoraties', en daar zal hij dan waarschijnlijk wel iets tussen de 10 en 50 kosten. (Uit m'n hoofd geloof ik 20.)

V Bedankt! :D

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 06 mei 2013, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Rudy's Creaties ~ Harmony (p.49) ~ 5 mei 2013

Ik vind het heel kunstig gemaakt :klap daar gaat aardig wat tijd in zitten om te bouwen.
Prijzig stulpje dus wel :woot
Sleept een zak Simoleans de oprijlaan op
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Harmony (p.49) ~ 5 mei 2013

@VectoryFloor: Prijzig?! Nee, absoluut niet hoor. :fluit
Maar goed, voorlopig zal ik me toch iets meer moeten inhouden als ik de huizen voor m'n wereld ga maken. Ofwel, minder deco, minder meubels en een 'blokbouwerigere' buitenkant. xD

V Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk midden/eind juni. Ik werk dus aan een grote wereld (2048x2048) en ik wil eerst dat het landschap en de rabbitholes globaal af zijn. Ik wil natuurlijk een realistische wereld bouwen, en dat kost nou eenmaal veel tijd in je eentje. Maar als je goed zoekt, kun je al ergens een preview vinden. ;)

VV Nee, het is echt een screen hoor. Alleen zullen jullie die waarschijnlijk toch niet vinden. :twisted

Laatst gewijzigd door Rudy op di 28 mei 2013, 07:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Rudy's Creaties ~ Harmony (p.49) ~ 5 mei 2013

Spannend zo'n speurtocht naar een aanwijzing. Ik ben net al je foto's doorgegaan van je huizen (gelijk even al je huizen bekeken, prachtig!) en andere bouwsels maar ik kan echt niets vinden. :cursing
Waarschijnlijk kijk ik niet goed, of de aanwijzing zit in iets heel voor de hand liggends. :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie