Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

542 berichten • Pagina 27 van 28

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Harmony (p.25) ~ 5 mei 2013

Eindelijk ben ik weer terug na anderhalve maand. Terug met een nieuwe wereld. En Mayfield Springs was haar naam. (A)
Afbeelding

Mayfield Springs - Preview

Zoals ik al had gezegd ben ik meteen na Harmony aan een wereld begonnen. Dat heb ik dus in CAW gedaan, en voor diegene die dat nog niet begrepen, werkt het vormen van mooie landschappen daar iets anders dan in De Sims 3 zelf. Zelf heb ik dat ook ondervonden en doordat er eigenlijk niet erg veel uitgebreide CAW tutorials bestonden, heb ik een groot deel ook nog eens zelf moeten uitvinden. Dat kost nou eenmaal veel tijd, want, zoals ik al zei, is CAW een stuk lastiger te gebruiken dan De Sims 3. Daarnaast heb ik de afgelopen tijd sowieso eigenlijk alleen maar in weekenden kunenn CAW-en (nu is het gelukkig vakantie). Maar daardoor heeft het al met al wel wat langer geduurd dan ik tot nu toe zelf zou verwachten. Maar goed, nu is dan mijn wereld, Mayfield Springs, eindelijk in een redelijke preview-staat.

Afbeelding

Afbeelding
De screens:
Zoals je misschien al merkt zijn alle screens van vandaag vanuit CAW genomen. Wat je hier verder nog op de screens kunt zien, is eigenlijk nog een vrij kaal landschap dat op sommige plekken nog vrij lelijk geverfd is. Er staan nog geen huizen, ik heb nog maar 6 texturen gebruikt (1 gras, 1 zand, 4 steen) waarbij ik dan de bergen overigens ook nog maar met 2 steen texturen heb geverfd en daarnaast staan er naast bomen sowieso nog geen decoratie in de wereld. Veel werk ligt er dus nog voor me, maar hoe verder ik kom hoe beter ik snap hoe ik moet werken in CAW. Vroeg of laat zal ik er dus heus wel komen.
Afbeelding

Afbeelding
Vooruitzicht:
Maar goed, komende vrijdag hoop ik ergens een nieuw topic te kunnen openen. Op dat moment zullen de bergen waarschijnlijk nog steeds maar twee texturen bevatten, en zullen de grote grasheuvels ook nog maar één gras textuur bevatten. Het landschap zal er dan ook nog wel wat kaal uitzien. Daarna ben ik anderhalve week op vakantie, dus zal het topic daarna weer even dood liggen. :sweatdrop
Ik hoop dat jullie Mayfield Springs al mooi vinden. Nogmaals wil ik even benadrukken dat dit nog maar een zeer vroeg stadium is, waardoor het landschap in de loop der tijd nog wel flink zal verbeteren. (Hopelijk dan... (A) )
Gebruikersavatar
Nette
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 16:38

Re: Rudy's Creaties ~ Mayfield Springs - Preview (p27) ~ 24

Wow! Als dit nog niet eens alles is... Ben benieuwd hoe de wereld er 'af' uit ziet!

Volgens mij had ik nog niet eerder in dit topic gereageerd, maar wel veel gekeken!
Ik ben echt Fan van je huizen, ze zien er zó mooi uit!! Kan ik stiekem alleen maar een beetje
heel erg jaloers op zijn haha! Geen afgunst, meer zo van 'dat zou ik ook willen kunnen'. (A)

Ik hoop dat je snel weer wat post! Maar voor nu of straks... alvast veel plezier op vakantie ;)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Margaret Mead
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Mayfield Springs - Preview (p27) ~ 24

Bedankt allemaal :knuffel
Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat de screen nu op twee over half zeven zijn genomen, zodat de belichting op z'n mooist is. Komend weekend ga ik waarschijnlijk voor negen uur, dus dan ziet het er iets minder mooi uit. :sweatdrop Zeker nu ik maar zes texturen heb gebruikt.

@Dave.: De indeling hou ik natuurlijk exclusief voor het topic van straks. (A)

@BabyBrowny: Waarschijnlijk zie je het topic vanzelf wel. Zo niet, dan moet je maar op m'n signatuur letten, aangezien ik die komend weekend weer ga veranderen.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Mayfield Springs - Preview (p27) ~ 24

Bedankt nog allemaal! :laugh
Ik was het hier nog even vergeten te melden, maar ondertussen heb ik al een week een nieuw topic voor Mayfield Springs open staan. (Link) Reacties over de wereld of bovenstaande preview kun je voortaan dus ook beter daar plaatsen.
Natuurlijk kun je hier wel altijd nog gewoon dingen over m'n huizen posten. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie