Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

542 berichten • Pagina 16 van 28

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Regona's Kringloopwinkel ~ 10/11/2012

Regona's Kringloopwinkel
§225.464
______________________________
Afbeelding

Hoewel de familie Regona al een tijdje vanuit Sunset Valley naar Sunlit Tides is verhuisd, staat hun oude huisje nog steeds in Sunset Valley. Toen dit huisje uiteindelijk werd verkocht, besloten de nieuwe eigenaren om het huis te renoveren en er een kringloopwinkel in te bouwen. Zo gezegd, zo gedaan. Tenminste dat dachten ze. De zaken liepen namelijk niet helemaal zoals ze zouden moeten lopen en uiteindelijk kwamen een groot deel van de te verkopen goederen terecht op de, toen nog niet bestaande, naastliggende stortplaats. Na een aantal jaren veranderde er echter veel. Sunset Valley kreeg een nieuwe burgemeester, er kwamen nieuwe mensen en nieuwe huizen, én de kringloopwinkel begon eindelijk goed te draaien.

Buitenkant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kringloopwinkel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stortplaats:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht:

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat jullie Regona's Kringloopwinkel mooi vonden! :D

Downloadlinks:

- Regona's Kringloopwinkel (Binnenkort)

Rudy's Creaties:

- 29 oktober 2012 ~ Samira 56
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Rudy's Creaties ~ Regona's Kringloopwinkel ~ 10/11/2012

Laat ik eerst zeggen dat ik dit huis echt heel erg mooi vind. :wub
Alles past mooi bij elkaar en de tuin is geweldig. :wub De kleuren die je gebruikt hebt zijn super.
Het dak vind ik te druk en soms is less more. 1 Van je dakkapellen sluit niet goed aan op het andere dak.
Meestal is een kringloopwinkel niet zo heel erg mooi aangekleed en ik zou als arme sim denken dat ik hier niks te zoeken heb omdat het zo mooi en luxe is ingericht.
Blijft dat ik het wel heel mooi gedaan vind en alles echt heel smaakvol gecombineerd is. :thumbsup
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Rudy's Creaties ~ Regona's Kringloopwinkel ~ 10/11/2012

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat het een luxe kirngloopwinkel is, het hoeft toch niet allemaal oude meuk te zijn ofzo? :P Ik vind ook erg gaaf dat de kringloopwinkel nog steeds de sfeer van een huis heeft, aangezien het eerst dus een huis was enzo. Yup, ik vind hem zeker heel erg gaaf! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Regona's Kringloopwinkel ~ 10/11/2012

Bedankt allemaal :D

@Big Mama: Dit dak was in zijn geheel gewoon al niet erg mooi. Het is niet symmetrisch vanaf de voorkant gezien, het komt overal net niet goed uit (,net zoals bij die dakkapel). Ik begrijp ook wel dat het, doordat ik het dak weer door al die dakkapelllen en dergelijke een soort van 'mooi' wilde maken, al met al toch iets teveel is geworden.

Verder klopt het wel dat Regona's Kringloopwinkel het begrip 'kringloopwinkel' een beetje heeft overschreden, maar ik ook was in eerste instantie uitgegaan van de daadwerkelijke opdracht bij SVTR. Daar stond in dat je als voorbeeld voor de nieuwe kringloopwinkel de kringloopwinkel uit Appaloosa Plains moest nemen (en die ziet er dus zo uit). Nu kun en mag je mijn kringloopwinkel gerust te lux vinden in vergelijking met die van Appaloosa Plains, maar mijn bedoeling was dus om die kringloopwinkel te gebruiken als voorbeeld en die dan als het ware een iets moderner/eigentijdser tintje te geven en iets meer in mijn eigen stijl te maken, vandaar. Maar vooralsnog snap ik wel dat jullie vinden dat een kringloopwinkel er een beetje ouder en minder lux uit moet zien en dus niet zo.
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Rudy's Creaties ~ Regona's Kringloopwinkel ~ 10/11/2012

Heel leuk gedaan, het ziet er echt uit als een winkel door alle spullen die je hebt neergezet :klap Ik ben ook niet heel enthousiast van het dak, beetje te rommelig.
Maar over het geheel, zou ik daar wel naar binnen stappen om rond te kijken :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Regona's Kringloopwinkel ~ 10/11/2012

Preview:
______________________________
Afbeelding
Melodia

Afbeelding
Secrena

Afbeelding
Sunset Dreams ~ The Remake

Dit zijn dan mijn drie inzendingen van SVTR, die waarschijnlijk al deels bekend zijn bij sommigen. Secrena was al bekend van SVTR. Daarna is Melodia erbij gekomen, maar ik vrees dat enkelen hem slechts hebben gezien, omdat kort nadat ik hem in het topic van SVTR postte, de server kapot ging. En als laatste zie je dan de herbouwde versie van Sunset Dreams, die nu eigenlijk de enige versie meer is. :fluit

Nou ja, de komende week zal ik mijn topic eventjes herstellen, dus dan zullen jullie mijn oudere huizen zoals Serentia en Sunset Dreams 1 opnieuw zien. Daarna komen deze drie dan, en dan daarna alweer een nieuwe die nog niet in deze preview zit.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Preview (p.32) ~ 3 februari 2013

Bedankt allemaal voor jullie reacties :D

@Big Mama: Ik heb Sunset Dreams een 'Remake' gegeven, zodat ik hem uiteindelijk kan gebruiken voor de laatste opdracht van SVTR. Zo heb ik onder andere de voortuin veranderd, en het geheel iets moderner en strakker gemaakt. Maar ik snap wel waarom je een beetje verward bent, omdat het huis zelf qua uiterlijk gelijk is gebleven. :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie