Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

levip
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
zo 26 feb 2012, 21:56

Huizen van Levippp

heyy, heb net 2 huizen af en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Het eerste is uitsluitend met sims3 (geen uitbreidingen) gemaakt. Ik steek niet zo graag tijd in meubileren en is dus ook niet zo erg goed dus laat dat liever niet zien :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



dit is het 2de huis. Het is een ongemeubileerd vrij modern huis. Het heeft een 3 verdiepingen hoge open gang waar hoge bamboe groeit. Het is misschien een beetje over the top voor sommigen (alhoewel ik in sommige woonboekjes al wel bomen in woonkamers heb zien staan :p) maar zou toch graag feedback krijgen! :) bedankt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Huizen van Levippp

Wow, ik vind ze echt prachtig! Ga je ze ook nog te download zetten? :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Huizen van Levippp

Je hebt modern en je hebt modern :D en meestal hou ik er niet zo van omdat deze huizen vaak een koele uitstraling hebben maar die van jou zijn helemaal niet zo. Jouw huizen hebben wel een warme uitstraling en dat vind ik erg mooi. :D En ik zou ook graag de inrichting willen zien. ;)
levip
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
zo 26 feb 2012, 21:56

Re: Huizen van Levippp

bedankt! :D en uhm ik weet niet goed hoe ik ze te downloaden zet, zal dat wel ff uitzoeken en dan zet ik ze er morgen avond waarschijnlijk op :D.
@deetui, moet ze eigenlijk nog inrichten, misschien doe ik het een van de dagen wel en dan zet ik ze hier wel op :D
Gebruikersavatar
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:23

Re: Huizen van Levippp

Ziet er mooi uit alleen met inrichting is het helemaal top,
Alleen ramen zijn mooi en licht inval alleen ik vind dat je hier wel wat weinig prive hebt.
Now look at me, I’m sparkling! :D
levip
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
zo 26 feb 2012, 21:56

Re: Huizen van Levippp

vind het zelf ook niet zo geslaagd, vind alles hout mooier :) maar er wou iemand met kleur zien dus dacht ik ik pas het ff aan heb de 2 versies nog hoor. Binnekort mogen jullie een nieuw huis verwachten :D ga dit weekend nog een maken denk ik :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie