heyy, heb net 2 huizen af en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Het eerste is uitsluitend met sims3 (geen uitbreidingen) gemaakt. Ik steek niet zo graag tijd in meubileren en is dus ook niet zo erg goed dus laat dat liever niet zien
dit is het 2de huis. Het is een ongemeubileerd vrij modern huis. Het heeft een 3 verdiepingen hoge open gang waar hoge bamboe groeit. Het is misschien een beetje over the top voor sommigen (alhoewel ik in sommige woonboekjes al wel bomen in woonkamers heb zien staan ) maar zou toch graag feedback krijgen! bedankt
Je hebt modern en je hebt modern en meestal hou ik er niet zo van omdat deze huizen vaak een koele uitstraling hebben maar die van jou zijn helemaal niet zo. Jouw huizen hebben wel een warme uitstraling en dat vind ik erg mooi. En ik zou ook graag de inrichting willen zien.
bedankt! en uhm ik weet niet goed hoe ik ze te downloaden zet, zal dat wel ff uitzoeken en dan zet ik ze er morgen avond waarschijnlijk op .
@deetui, moet ze eigenlijk nog inrichten, misschien doe ik het een van de dagen wel en dan zet ik ze hier wel op
Ziet er mooi uit alleen met inrichting is het helemaal top,
Alleen ramen zijn mooi en licht inval alleen ik vind dat je hier wel wat weinig prive hebt.
vind het zelf ook niet zo geslaagd, vind alles hout mooier maar er wou iemand met kleur zien dus dacht ik ik pas het ff aan heb de 2 versies nog hoor. Binnekort mogen jullie een nieuw huis verwachten ga dit weekend nog een maken denk ik