Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

ChanPatterns: Dice Patterns

Hallo mensen.
Ik had laatst een aantal patroontjes gemaakt. Nouja, eigenlijk al een aardige tijd geleden.
Dat was mijn eerste keer. Ze zijn alleen niet recolorable, aangezien ik toen niet wist hoe dat moest.
Ik laat ze hier zien en jullie moeten maar kijken of je ze wilt hebben of niet. :) dan upload ik ze naar 4shared en kan je ze zo downloaden. (De plaatjes heb ik overigens niet zelfgemaakt! Die credits gaan naar de artiesten van Spoonflower.com!)

Hier zijn ze allemaal op een rijtje (let niet op het ongelijke van de print zelf, ingame lijnt alles perfect met elkaar.):

Teacup Bunnies


Afbeelding

Rainbow Foxes

Afbeelding

Fat Kitties

Afbeelding

Green Owl Dots

Afbeelding

Domo-Kun

Afbeelding

Child Dinosaurs

Afbeelding


:D Ja, ik houd van schattige dingen.

Laatst gewijzigd door ChanCake op wo 22 feb 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Patronen gemaakt.

Aaah, die zijn echt mega leuk <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Patronen gemaakt.

Ah, excuses voor Powerpost.
Maar hier gelijk een Retro Pattern Pack. Wel wil ik erbij zeggen dat dit van Spoonflower is. Ik heb de plaatjes niet gemaakt, alleen geconvert. Aangezien er op Spoonflower een discussie bezig was over dat ze het grof vinden dat sommige Sims 3 creators hun werk gebruiken zonder te crediten, besluit ik dit wel te doen. Ook zijn deze alleen voor persoonlijk gebruik. (Geen re-uploads.) Dus, als jullie de patronen willen bekijken, kan je ze vinden op http://www.spoonflower.com onder de tag "Retro".
Non-Recolorable.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Download hier:
Retro Pattern Pack.

Laatst gewijzigd door ChanCake op wo 22 feb 2012, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Patronen gemaakt.

Leuke patronen & eventjes verplaatst naar het goede deel :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie