Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Jessica's vampierversie pag. 2

Hier wat screens van mijn eerste huisje dat ik zelf gebouwd en ingericht heb.

Vooraanzicht:
Afbeelding

Zijaanzicht:
Afbeelding

Zwembad:
Afbeelding

Bovenaanzicht, bovenverdieping:
Afbeelding

Bovenaanzicht, benedenverdieping:
Afbeelding

Balkon:
Afbeelding

Reacties en Kritiek is altijd welkom... Ik zal binnenkort wat screens uppen van de ruimtes in het huis..
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 3

Ziet er leuk uit! :D

Maar mag ik een tip geven? Ik vind het er allemaal een beetje geblokt uitzien :sweatdrop Hopelijk begrijp je wat ik bedoel, het ziet er zo hokkerig uit. Gebruik jij 'Alt' bij het plaatsen van je meubels? Als je dat doet ziet het er al gauw niet zo hokkerig uit... :$
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 3

@desimsswaggertje: Dankje Dankje.
Deetui schreef:Ziet er leuk uit! :D

Maar mag ik een tip geven? Ik vind het er allemaal een beetje geblokt uitzien :sweatdrop Hopelijk begrijp je wat ik bedoel, het ziet er zo hokkerig uit. Gebruik jij 'Alt' bij het plaatsen van je meubels? Als je dat doet ziet het er al gauw niet zo hokkerig uit... :$

^Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met hokkerig/blokkerig.. Maar ik gebruik geen 'Alt'. Ik zal het eens proberen als ik nieuw huisje bouw en inricht :) Bedankt voor je tip/reactie :D
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 2 10-12-201

Oei ik ben hier al lang niet meer geweest. Ik heb ook een lange tijd niet kunnen simsen door verschillende verhuizingen en laptopproblemen. Maar ik heb inmiddels wel weer wat gezinnetjes die ik graag met jullie wil delen. Ik zal vandaag of morgen even screens schieten en ze hier uppen. Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden.

Edit: Om niet te powerposten, zal ik hier mijn nieuwste screens plaatsen van mijn laatste nieuwe familie.

Familie Matthews-Brown.

Afbeelding
Dit zijn de liefelijke Nathalia Matthews en Matthew Brown. Ze zijn een getrouwd jongvolwassen stelletje.

Ze wonen in het tropische en zon overgoten Sunlit Tides en leven van een kleine erfenis die Nathalia's ouders haar en Matthew hebben nagelaten.
Nathalia's droom is om chef-kok te worden en Matthew's droom is om topsporter te worden. Ook willen ze in de toekomst als hun Carriés op gang gekomen zijn een gezinnetje stichten.

Afbeelding
Nathalia Matthews.
Eigenschappen:

- Boekenworm
- Geboren kok
- Op familie gericht
- Netjes
- Zorgzaam
Favorieten:
- Pop muziek
- Roerbakschotel
- Violet
Levenswens:
Beroemde Vijfsterren-Chef-kok.

Afbeelding
Matthew Brown.
Eigenschappen:

- Virtuoos
- Op familie gericht
- Boekenworm
- Zorgzaam
- Atletisch
Favorieten:
- Pop muziek
- Sushi
- Blauwgroen
Levenswens:
Een sportieve superster worden.

Afbeelding
Hun respectievelijke huisje.
Het heeft twee verdiepingen, vijf slaapkamers, een zwembad en drie badkamers. Ook hebben ze ieder hun eigen auto.
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 2 10-12-201

Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik ben al verder in het spel met Snow, en ze is nu zwanger en getrouwd met ene Cola Pop waardoor ze nu ook twee tienerzonen heeft, R.B. Pop en R.C. Pop. Ook hun katje Izzie Kat is meegekomen. Ik zal later nog hun foto's plaatsen en ook de vernieuwing van het huis.

Familie Vanilla

Afbeelding
Dit is Snow Vanilla, mijn eerste berrysim die ik gemaakt heb, ze is jongvolwassen. Ze woont in Sugar Valley. Op het moment dat ik dit gisteren schreef was ze nog vrijgezel en ze hoopte daar snel verandering in te brengen, dat heeft ze gedaan hoor. De foto's van de rest moet ik nog maken maar dat ga ik vandaag nog doen. Haar droom is om een chirurg te worden.

Afbeelding
Dit is haar liefelijke huisje op een kavel van 40x40. Omdat ze een witte Berrysim is, houdt ze van wit en zilver. Door nieuwe Berry's te ontmoeten hoopt ze in de toekomst een kleurrijker leven te krijgen, en dat is haar gelukt. Haar huisje had gisteren toen ik het schreef 2 slaapkamers, 1 badkamer en 1 verdieping, dit was een startershuisje, inmiddels is haar huisje verbouwd tot twee verdiepingen, 1 badkamer en 5 slaapkamers. Waarschijnlijk ga ik van 1 slaapkamer nog een badkamer maken maar dat moet ik nog even bekijken. De foto van het nieuwe huis komt later.

Afbeelding
Snow Vanilla
Eigenschappen:

- Ambitieus
- Artistiek
- Boekenworm
- Op familie gericht
- Zorgzaam
Favorieten:
- Popmuziek
- Loempia's
- Wit/Zilver
Sterrenbeeld:
Schorpioen
Levenswens:
Gerenomeerd Chirurg

De toevoegingen aan haar gezin zal ik later vanavond nog aan dit lijstje toevoegen.
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 2 10-12-201

Ik ga vandaag echt de foto's schieten van de nieuwe woning en de rest van het gezin. Ik hoop vanavond de rest in deze post geplaatst te hebben :) Zoals beloofd, De rest van familie Pop-Vanilla.

Cola Pop

Afbeelding
Dit is Cola Pop, de lieftallige man van Snow. Hij is vader van twee tienerzonen, Robert-Barry(R.B.) en Richard-Charlie(R.C.) Pop. Zijn droom is om een vermaard auteur te worden en daarmee is hij begonnen in de journalistiek. Cola is inmiddels vader geworden van zijn derde kind, Summer Vanilla. Cola en Robert-Barry lijken het meest op elkaar.


Afbeelding

Afbeelding
Dit is het nieuwe huis van de familie Pop-Vanilla, het is helemaal opnieuw gebouwd en het telt nu twee verdiepingen, vijf slaapkamers, tweebadkamers, een zwembad en een heleboel speeltoestellen voor de kids.

Afbeelding
Cola Pop:
Eigenschappen:

- Ambitieus
- Boekenworm
- Hengelaar
- Kinderachtig
- Geboren kok
Favorieten:
- Vruchtengebak
- Electro
- Kruidnagelbruin
Sterrenbeeld:
Leeuw
Levenswens:
Vermaard Auteur.

Izzie Pop

Afbeelding
Dit is de familie kat, Izzie Pop. Ze is al een tijdje in de familie Pop. Ze is meegekomen met Cola, Robert-Barry en Richard-Charlie toen zij introkken bij Snow.

Afbeelding
Izzie Pop
Eigenschappen:

- Rustig
- Vriendelijk
- Niet vernielzuchtig

Robert-Barry "R.B." Pop

Afbeelding
Dit is Robert-Barry "R.B.", de oudste tienerzoon van Cola Pop en oudste stiefzoon van Snow en hij heeft een jonger broertje Richard-Charlie en een halfzusje Summer. Hij gaat nog naar de middelbare school en weet nog niet helemaal wat hij daarna wil gaan doen. Robert-Barry lijkt het meeste op zijn vader.

Afbeelding
Robert-Barry Pop
Eigenschappen:

- Geluksvogel
- Geweldige Zoener
- Ambitieus
- Artistiek
- ?
Favorieten:
- Vruchtengebak
- Electro
- Kruidnagelbruin
Sterrenbeeld:
Ram
Levenswens:
?

Richard-Charlie "R.C." Pop

Afbeelding
Dit is Richard-Charlie "R.C." Pop, de broer van Robert-Barry en de jongste zoon van Cola uit een vorig huwelijk. Hij is de halfbroer van Summer en de stiefzoon van Snow. Ook Richard-Charlie gaat inmiddels naar de middelbare school en weet nog niet helemaal wat hij daarna wil doen.

Afbeelding
Richard-Charlie Pop
Eigenschappen:

- Goed
- Workaholic
- Ambitieus
- Atletisch
- ?
Favorieten
- Tosti
- Pop muziek
- Kruidnagelbruin
Sterrenbeeld:
Weegschaal
Levenswens:
?

Summer Vanilla

Afbeelding
Dit is het jongste telg van de familie Pop-Vanilla, Summer Vanilla. Zij is de dochter van Cola en Snow en het halfzusje van Robert-Barry en Richard-Charlie.

Afbeelding
Summer Vanilla
Eigenschappen:

- Genie
- Artistiek
- ?
- ?
- ?
Favorieten:
- Violet
- Pop muziek
- Sushi
Levenswens:
?

Afbeelding
van links naar rechts: Cola, Robert-Barry, Snow, Richard-Charlie, Summer en Izzie.

Zodra, Robert-Barry, Richard-Charlie, Summer en Izzie verouderen zal ik de levenswensen en eigenschappen van R.B en R.C bijvoegen, de eigenschappen van Summer bijvoegen en nieuwe foto's van R.B, R.C, Summer en Izzie plaatsen.
Let me know what you think!
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 2 12-12-201

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

R.B is inmiddels verouderd, maar heb met een Snow in een nieuwe game gespeeld waarin ze met een blauwe berry(Blueberry Muffin) getrouwd is gespeeld, en daar hebben ze inmiddels al 5 kinderen. Sky, Summer, Autumn, Air en Blue. Sky, Blue en Air zijn jongetjes en Summer en Autumn meisjes. Één van mijn jongetjes is een cloon van zijn pa. Blauwe huid, blauw haar en blauwe ogen, Sky heeft een blauwe huid, wit/blond haar en grijze ogen, Autumn en Summer hebben de de haren en de huid van Snow en de ogen van Blueberry, en 1 jongetje is nog een baby en heeft een blauwe huid, en ik weet dus niet hoe hij er verder uit komt te zien. Ik zal binnenkort een familie foto van ze plaatsen :)

De foto van R.B. Pop zal ik ook snel plaatsen :)
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 2 12-12-201

Zoals beloofd, de foto van de Jongvolwassen Robert-Barrie.

Afbeelding

En de familiefoto van familie Vanilla-Muffin. Ik zei heel leuk in mijn vorige bericht dat de jongste nog een baby is, maar die is al peuter.

Afbeelding

Van links naar rechts achterste rijtje: Snow Vanilla op haar schouder Blacky Vanilla en Blueberry Muffin op zijn schouder Rakkertje Vanilla.
Van links naar rechts middelste rijtje: Summer Vanilla, Sky Vanilla en Autumn Vanilla.
Van links naar rechts voorste rijtje: Air Vanilla, Blue Vanilla en Simba Vanilla.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie