Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Jessica's Creabeahoekje; Nieuwe screens pag. 2 01-01-201

I knoooooooow, veel te lang geleden hier iets geplaatst, maar door een probleem niet echt met plezier kunnen spelen, helaas... Maar ik wil wel nog 1 gezinnetje met jullie delen die ik gemaakt heb voordat ik erachter kwam dat die save een probleem veroorzaakte. De familie Aukes-Wright, bestaat uit Lilian Aukes-Wright, Gianluca Aukes, Gino Aukes, Giovanni Aukes en Leah Aukes. Ik heb helaas enkel screens/foto's van Lilian, Gianluca, Gino en Giovanni.

Lilian Aukes Wright(met telefoon gemaakt):
Afbeelding

Gianluca Aukes(met telefoon gemaakt):
Afbeelding

Gino Aukes(met telefoon gemaakt):
Afbeelding

Giovanni Aukes:
Afbeelding

Ik ben inmiddels met een nieuw gezinnetje gestart nu mijn sims weer naar behoren werkt, en niet meer eindeloos blijft opslaan na iets gebouwd te hebben(iets dat bewonderenswaardig niet aan mijn downloads of mods bleek te liggen). Daar zal ik morgen ook screens van laten zien, van de familie Wayward, die op het moment nog enkel bestaat uit Lena Wayward en Cortez Wayward, maar Lena is zwanger dus we gaan zien of we er een jongetje of een meisje aan toe mogen gaan voegen.

Om powerposten te voorkomen, zet ik de screen hier bij.

De familie Wayward, woont in het pitoreske Hidden Springs. In een huis dat nog niet helemaal opnieuw ingericht is. Zodra het huis af is, zal er ook een paar screens van maken. Let's meet de Familie Wayward!

Lena Wayward:

Afbeelding

Eigenschappen:
- Houdt Van Buiten
- Boekenwurm
- Geboren Kok
- Groene Vingers
- Ambitieus
Favorieten:
- Popmuziek
- Vruchten Parfait
- Roze

Cortez Wayward:

Afbeelding

Eigenschappen:
- Op Familie Gericht
- Boekenwurm
- Atletisch
- Ambitieus
- Vriendelijk
Favorieten:
- Popmuziek
- Garnalen Paniki
- Blauw

Lena is op dit moment nog zwanger, zodra er een kindje is, zal ik de foto en eigenschappen/favo's erbij plaatsen.

Zoals beloofd de foto van het kindje, het is een meisje geworden :D

Letty Wayward:

Afbeelding

Eigenschappen:
- Genie
- Artistiek
-
-
-
Favorieten:
- Hiphop
- Shoarma
- Paars

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie