Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

FRANNIE´S Building Projects

De laatste tijd bouw ik veel, meestal als 'set' voor het verhaal The Long Road en vervolgens gebruik ik maar een paar screens in het verhaal zelf.
Daarom dat ik een apart topic aanmaak voor alle bouwsels en interieurs. Hopelijk vinden jullie ze leuk.

Als eerste hier een oude fabriek. Dennis, het personage uit het verhaal heeft het als bedrijfspand gekocht, heeft er zijn detectivebureau en bovenin zijn persoonlijke vertrekken. De rest van het gebouw zou allerlei kleine bedrijfjes kunnen bevatten, maar zover is het nog niet.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door franniewee op zo 29 jan 2012, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: FRANNIE´S Building Projects

^
^ Ik zal checken waar ik het vandaan heb, maar ik heb ruim 4000 downloads. Hopelijk staat er een plaatje in mijn lijst van CC Magic (echt tof progje!!)
Van buiten kan ik nog screens van uppen, maar daar heb ik weinig aandacht aan besteed.
Uploaden zou misschien kunnen. Wil je dan met of zonder custom content?
Ik was overigens nog bezig meer screens te uppen, maar Photobucket liep steeds vast... Morgen maar weer verder.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: FRANNIE´S Building Projects

Een tijdje geleden alweer, heb ik voor een challenge The Best Interior Designer een ruimte ingericht. Mijn enthousiasme ging een beetje met me op de loop, ik heb nl. de hele straat en het hele appartement gebouwd.

Nu laat ik de ruimte voor voor de challenge NIET zien, maar wel de rest. Ik stelde me een mediterraine setting voor, een Frans of Italiaans appartement. Beetje vergane chique.

De winkels aan de linkerkant van de straat zijn fake. De diepte van de huizenrij is 3 of 4 tegels. Voor de sfeer dus.


Hier komt weer wat picspam van de straat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Binnenin het appartement: de keuken
Afbeelding

Afbeelding



De hal


Afbeelding

en toen liep photobucket weer eens vast, dus ik post het bericht maar even en ga dan dadelijk door met de rest.

De bruine deur is van de huiskamer. Die blijft nog even dicht, omdat het gaat om de ruimte voor de challenge.

Afbeelding


Slaapkamer

Afbeelding

Afbeelding


Badkamer

Afbeelding


Kinderkamer

Afbeelding


Links de deuren van badkamer, kinderkamer en je kijkt recht tegen de deur van de keuken aan.

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd door franniewee op zo 29 jan 2012, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: FRANNIE´S Building Projects

@Caitlin: nee hoor, ik gebruik CC Magic van Granthes, dus de laadtijd valt reuze mee.

GENIAAL programma dat ervoor zorgt dat

- je laadtijd aanzienlijk minder is

- custom content makkelijk te beheren is (behalve dan dat dienblad met badborstel dat waarschijnlijk in een samengevoegd bestand zit = andere methode om laadtijd te verminderen, maar werkt minder goed en kost je aardig wat voorwerk)

- het pakt voor jou zelfs de rar-pakketten uit

- EN installeert veel sneller Sims3PACKs

- installeert Packages

- haalt 'corrupte' bestanden eruit

- haalt Sims2Packs eruit danwel sims2packages

Echt ik kan het aanbevelen. Heb er een tutorial over. Gaat over de versie van vlak daarvoor, maar het is in zijn werking vrijwel gelijk, dus de tutorial kun je rustig gebruiken. CC Magic vind je bij MTS.
https://www.modthesims.info/d/461888 Er is volledige support bij het programma. Vragen stel je aan Granthes zelf, meestal reageert hij dezelfde avond nog.

TOT SLOT: de fabriek is goed speelbaar, de straat wat minder dacht ik, dat laatste heb ik vrijwel niet gedaan. Maar speelbaarheid hangt af van veel factorern, waaronder de specificaties van je pc, dus het kan voor iedereen verschillend zijn.

FABRIEK UPLOADEN?
Wil ik best doen, maar moet dan even uitzoeken hoe het in zijn werk gaat, m.n. voor wat betreft de Custom Content.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie