Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Bryan's huizen

Goedemiddag iedereen,

dit is het eerste huis dat ik gemaakt heb met de Sims 3 (Wereldavonturen). Ik heb een soort van Franse kleine boerderij gemaakt. Ik ben nog aan het bedenken om een kelder te maken voor een nectarbrouwerij. Met dit huis speel ik sinds vandaag in de Sims. Hiervoor heb ik een lange tijd in het kleinste huisje gewoond dat er is. Ik heb veel geld verdiend met schilderen en met de muziek carrière. In het museum hangt 90% van mijn schilderijen. Maar nu over op mijn huis. Van buiten is het een Franse huisje, van binnen is het veelal modern.

Info: Op de screens kan het zijn dat sommige dingen apart uit zijn. Ik heb de screen door Tinypic laten verkleinen

Het hele kavel:
Afbeelding
(Volledig benut, maar ben er héél tevreden mee.

De voorkant:
Afbeelding
Op de 'tweede etage' kun je het bad al zien.

De achterkant:
Afbeelding
De onderkant van het huis heeft hier nog geen 'behang', dat heb ik al gefixt.

De zijkant:
Afbeelding
De zijkant van het huis met de garage. Plaats voor één auto.

Het interieur:
Afbeelding
Links kunnen jullie de woonkamer zien met rechts in de hoek mijn eigen Jimmy Hendrix gitaar waar ik veel geld mee heb verdiend. Rechts het studeer gedeelte met de open haard.

Afbeelding
De grote keuken met eetkamer en de trap naar de tweede etage. Linksachter de deur naar de tuin.

Dan de tweede etage, dit is de slaapkamer. De gehele tweede etage is wel even groot als de onderste, maar je bent beperkt door het schuine dak. Eerst vond ik het niks, maar nu vind ik het toch zeer mooi. Ik speel meestal met de muren helemaal omlaag, dus maakt het weinig uit, want anders die je alleen maar de zijmuren en niet het dak. Daardoor kan je ook niet overal bouwen.

Afbeelding
De kleine slaapkamer meteen als je bovenkomt.

Afbeelding
De kleine badkamer, zonder muren die de bad- en slaapkamer scheiden.


Dit was mijn kleine huisje, dat toch genoeg heeft gekost. Ik kan nog meer screens maken als iemand dat wil.

Ook zou het fijn zijn als er reacties komen en natuurlijk tips voor nog mooiere en leuke huizen. Binnenkort waarschijnlijk een nieuw huis.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie