Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

142 berichten • Pagina 7 van 8

Gebruikersavatar
Maarten A
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
ma 26 dec 2011, 15:42

Re: Mijn bouwsels - 5 apr. p.12 Station

Bonsoir :)
Tijd om weer eens een bouwseltje te delen met jullie :)
Ik heb dit huisje echt héél lang geleden gemaakt, maar ik vond het toch wel zo grappig dat het me leuk leek om te plaatsen:

Afbeelding

(Ik had hem beter in een woestijn kunnen plaatsen, maar oke XD)

Ik weet niet hoe ik op het idee ervoor kwam, maar het is wel leuk, als je het mij vraagt xD
Het is een (tadaaah) een piramide. Maar: wel een bewoonbare. Door 4 personen, om precies te zijn :D (Het lijkt zo op het eerste oog veel te klein daarvoor ja, maar er zitten nog een aantal verdiepingen aan kelders onder :))

Enfin, als je door de deur gaat, kom je uit in de woon/eetkamer, die (met dank aan stijl bewerken xD) geheel in Egyptische stijl is (het hele huis is dat overigens):

Afbeelding

Afbeelding


Ga je de wenteltrap af, dan kom je in de eerste kelder, waar zich twee eenpersoons slaapkamers bevinden:

Afbeelding

(Jaja, de bedden zijn geheel in stijl doodskisten xD)

Ga je nog een verdieping omlaag, dan kom je bij de badkamer (en een of ander onbeduidend bijkamertje):
Afbeelding


En, last but not least, in de (gehele) onderste kelder, de tweepersoons slaapkamer:

Afbeelding

Tot zover mijn piramidehuis xD
Hope you like :D
Hoe zou ik toch heten...
Gebruikersavatar
Maarten A
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
ma 26 dec 2011, 15:42

Re: Mijn bouwsels - 25 apr. p. 13 Piramidehuis

Afbeelding
Hey mensen, ik heb weer een nieuw huisje :D
Het leek me leuk om eens mijn stijl een beetje om te gooien, dus heb ik een modern huisje gemaakt (en het nog zelf ingericht ook! xD).


Afbeelding

Het begint met waar je binnenkomt, een soort kleine patio (binnenplaats), op de eerste verdieping (op de begane grond bevind zich eigenlijk niets, alleen maar een paar ligstoelen).


Afbeelding

Door de deur kom je gelijk in de eetkamer, die ingericht is voor 6 personen.
Wel een beetje vreemd overigens, aangezien het een huis voor 4 personen is xD
Achja, voor als er gasten zijn is het wel handig :)


Afbeelding

Afbeelding

Tegenover de eetkamer zit de relax room, met o.a. tv en andere onspanningsobjecten


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zijn natuurlijk ook nog de slaapkamers, twee (overigens best wel kleine) eenpersoons en één tweepersoons kamer.


Afbeelding

De badkamer, als laatste, is in twee delen opgedeeld: een gedeelte met een bad (hier zichbaar), en een gedeelte met douche en wc enzo.

Het huis heeft verder ook nog een keuken en een washok :)

Ik eindig nog even met een overzichtsfoto:

Afbeelding


Dat was het dan weer, hoop dat jullie hem leuk vinden :)
Hoe zou ik toch heten...
Daandanoon
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 23:04

Re: Mijn bouwsels - 14 mei. p. 14 Modern Huis

Je inrichting is opzicht wel speciaal. Ik weet niet of je het wist, maar het hebt het ingericht in "de stijl". In die stijl worden alleen maar zwart, wit en de primaire kleuren gebruikt. Ik ben er zelf niet heel erg fan van. Maar er zijn heel veel mensen die er helemaal weg van zijn :P

Ik had alleen iets minder zwembaden erbij gedaan. Dat is wat over-de-top

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie